Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2009 15:52 - Spirit of Burgas 2009
Автор: sis Категория: Забавление   
Прочетен: 3886 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 24.08.2009 15:57


Три дни приказка.
Три дни живот с усмивки, музика и усмихати хора.
Три дни веселба.
Какво по-хубаво от това?

За мен лично фестивалът беше прекрасно изживяване. Макар и да не съм меломан, почти всички изпълнители ме грабнаха и "държаха" пред сцените си до втория бис. А аз много обичам да викам за "бис". Ква да се  прави. Концертите са едно от местата, на който спокойно можеш да повикаш. :):):)

Faith No More изненадоха организаторите и доведоха повече фенове, от колкото е разрешено. /за размерите пред сцената и броя на хората/. Самата група не изненада фесновете си и беше на ниво. За това, как музиката грабва и не разрешава да стойш неподвижно с фотоапарата можете да видите на  следния адрес:  
 http://vbox7.com/play:0aa822a1
Клипчето стана доста добре. Дори и за моя изненада. :):):):)

За останалите групи по отделно няма да коментирам. Има доста текст в нета. Всички бяха на ниво. Освен на моменти тон-режисьорите, ... или тон-операторите, не знам кои точно отговарят за това музикантите да им правят знак да намалят или увеличат даден микрофон.

Това, което искам да спомена тук е, че видях доста професионализъм в българските групи. Това, което  ми харесва, а именно че много хора се учат и продължават да стават все по-добри професионалисти. Което може само да ни радва! 

Сбъднах и една моя мечта. Стиснах ръката на Митко Павлов, което си е моя лична радост и желание, още от както беше истински и себе си в Ретро радио!!!

Относно организацията, сревнена с миналата година,  малко куцаха нещата. Всички сцени на плажа бяха разположени успоредно и съответно звукът пречеше на по-малките сцени. Миналата година двете сцени с най-висок звук бяха разположени така, че звукът да се "удря" и да не се разнася към другата сцена, което определено беше по-добре от сегашното положение. Предполагам, че това е било наложено от общината, защото миналата година е имало оплаквания от жителите за звука, но не вярвам, този промяна да е променила нещо. Скоро мисля да хода при Кмета по един въпрос и ще го попитам и за сцените.

MTV си е MTV. Факт. Миналата година беше доста по-красиво, по-китно, по-функционално използвано мястото. Тази година имаше само едно място за хранене, на което се продаваха около 50-тина неща, и хората се объркваха още повече.  Миналата имаше 5-6 масички за ход-дог, наденички и още нещо /не си спомням/ Определено беше по-добре.

Тоалетните бяха на доста добро ниво. Което за жените е доста важно за хубавото настроение :):):):)

Аз бях много усмихната. Хората също. :):):):):)

За мен ще е щастие да участвам пак в подобно събитие.
Благодаря на всички, които го организират. Знам, че за фестивал "или хубаво или нещо", но аз споменавам това, което не ми е харесоло единствено с цел догодина да бъде по-добре :):):):)

Усминете се  :):):):)
Благодаря :):):)





Тагове:   burgas,   Spirit,


Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1294437
Постинги: 103
Коментари: 1778
Гласове: 7324
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031