Прочетен: 99633 Коментари: 226 Гласове:
Последна промяна: 07.07.2008 12:38
Manowar, Manowar, Manowar!
Не знам точно какво да кажа за концерта. Избухване, екстаз, сила, мощ, щастие. Красота! Всичко умножено по няколко.
Не знам кой кого харесва повече – публиката Manowar, или Manowar българската публика? Фактът, че идват за втора поредна година тук е достатъчно красноречив. Че искат да ги запомним завинаги – също. Пяха песни, разказваха приказка, танцуваха и целуваха жени, излязоха с хор.
На мен лично ми се губи истинската емоция за около един час от концерта, защото реших, че ще се правя на репортер. Но какво е да загубиш един час, на фона на 5 часа песни, скачания, крещене, кефеене и всичко, което правихме там.
За сметка на това пък ще Ви покажа снимки, с които доста се гордея. Не знам дали беше разрешено внасянето на фотоапарати, и дано да нямам проблеми с Интернет-полицията, но снимките си струваха и риска за фотоапарата ми и малката ми липса от концерта.
Атмосферата в Каварна беше невероятна. Хората навсякъде се усмихват, поздравяват. И пеят естествено. Една поляна палатки. Хиляди кебапчета, бири и накрая в стадиона свърши водата. Аз взех последните бутилки, останали само на две места. Седем пъти излизах от тълпата и се връщах по най-краткия начин пак до нашата групата. И после ми обясняват, че жените били неориентирани!
Сега се усмихвам. Говоря малко трудно. Болят ме ръцете. И раменете. И съм много много щастлива.
И една тайна. Вие може би не знаете, но Manowar дойдоха, за да ме поздравят за рождения ми ден, който беше вчера :P :):):):) И го направиха много много добре :):):) Благодаря!
С поклон!
Вижте ги и вие:
Благодаря още веднъж!
Тези хора казаха "Обичаме ВИ" и аз им повярвах.
Прекрасна седмица на всички желая :) :) :) :) :) :)
:):):):)
Ади, да ти е жива и здрава! /чудех се аз вчера кой още имаше рожден ден на моята дата, бях забравила за дъщеричката ти/ :):):):):)
Бамби, :):):):)
Иначе аз лично слешам подобна музика (въпреки че поначало съм човек на електрониката) защото съм професионален шофьор и е по-хубаво да засилиш Атегото по магистралата слушайки Maпowar отколкото слушайки Преслава.
За разликата, виж тук
http://youtube.com/watch?v=GJCPbw0fji0
Концертът беше невероятен, добре че отидох.
!!!
Менъуор, Марк Нопфлър и това, което предстои:
МЕТАЛИКА!!
***
Томас, те са прекалено големи, нали разбираш. Трудно ги обхващат очите ти. Зандани, кожени облекла - ако виждаш само това, по-добре гледай другаде. Не сте на една планета с MANOWAR.
От концертите,които сам ходил до сега този е наи добриа ,като организациа ,звук а за шоуто,което изнесоха manowar няма нужда от коментар вси4ки ,които бяха там видяха:))
А ти thomas ,си поредниа дървен философ чел съм ти и други изказваниа и затова получаваш един метълски шут в гъза:)))
08.07.2008 10:50
Ген, Бамбола, мерси :):):)
MANOWAAAAR
:):):):)
Томас, защо исках всички да харесват, това, което ти харесваш? Светът е цветен.
:):):):)
08.07.2008 11:11
@sis
По това, че всеки има право на собствен вкус - спор няма! ;-) Проблемът е само в това, че лошият вкус не е редно да се брои за вкус...
@анонимен 22
Рядко хваля анонимни, ама като си го казал вярно, не мога да си кривя душата ;-)
Finbel, по-точно не може да се каже. Благодаря!
:):):):):)
:):):):):)
за пореден път се вижда как някой се изпълва с кеф от нещо и веднага изскачат скакалците да го осерат.
кво ви става? не може ли просто да се зарадвате на емоцията на друг човек? или е толкова трудно да приемете факта, че хората са различни?
честит рожден ден, sis! :)
Аз не успях да отида на концерта.
РАдвам се,че толкова готино сте си прекарали. (:
08.07.2008 11:49
Ако не беше толкова противна физиономия с ужасно негативно излачване щях да те поканя на гости, за да ти преведа текстовете на Manowar и да ми кажеш къде точно е мракобесието, левако! На мрасотия му лъхало на човека, а? Пич, аз се къпя по минимум 2 на ден, изкарвам доста, имам престиж, морал и лайната, които излизат от устата ти ме карат да се чувствам мръсно.
Вземи се скрий някъде и не философствай повече :-)
Малко тъжно ми стана за Томас, ама на него не му пука. :):):)
За емоцията на другия човек, ме подсетихте за оня сладък виц....
Когато на готин човек му е кофти - това е блус.
Когато на готин човек му е готино - това е рок.
Когато на кофти човек му е кофти - това е рап.
Когато на кофти човек му е готино - това е чалга.
Та на теб, idleman, какво ти е, когато някой се възхищава от преживяванията си в БИАД? ;-) Приеми, че изпитвам нещо подобно и когато някой се възхищава на неадекватната стилистика на метъл групите. А феновете на тази музика точно в момента на този спор показват културното си ниво. Жалко, дори и аз все пак мислех, че са над нивото на феновете на родното футболно първенство...
аз харесвам скакалци :P
:):):):)
08.07.2008 12:00
p.s. Led Zeppelin не са хеви метъли и много ги харесвам
Аз бях на този концерт и съм готина. Бях със черна секси рокля и пих ром!!! Хи хи. :):):):) На една от снимките също се вижда, че мадамите са готини.
А иначе - отиваш в Бияд /каквото и да е това/ и гледаш красавици. Но светът не е само силикон!
:):):):)
Което е хубаво!
:):):):)
08.07.2008 12:13
AI
08.07.2008 12:18
:):):)
08.07.2008 13:13
П.П. Мацките определено бяха яки = )
Какви глупости си написал??
Последното, повтарям, последното, заради което слушам, слушал съм и ще слушам метъл е всичко, което си изброил.
Искаш да кажеш, че те ме карат да се страхувам?
Че говорят за мои "скрити желания"?
WTF?
Това е смешката на деня, извинявай.:)))
Поздрави
08.07.2008 13:28
08.07.2008 13:37
томас,томас стар комуниага ...:)хахаа:))като те гледам и ти живееш в миналото,маи ти се ще ,,старото време да се върне,,а? ама ниамаааа:))))))
Бамби, Благодаря! :):):)
Честито!
Все пак има надежда!
:):):):)
@ianchefff
А какво изобщо ти харесва в метъла? На мен ми харесваше шума и енергията, ама все пак човек не е цял живот на 15, нали така? Все някога трябва ни дойде и акъл в главата и да почнем да търсим хармонията и красотата.
@bamby13
За Моцарт вече говорих - погледни по-нагоре. Казах да не бъркате вечното с една от модите на 80-те години.
@анонимен 49
Ти сериозно ли мислиш, че метълът не е комерсиален!? Това е рядко неподковано изказване... Че нали ако не беше, нямаше да използва до посиняване едни и същи символи, атрибути и направо фетиши. И тези разхождащи се от сцена на сцена пенсионери, да не би да го правят от нещо друго, освен желание да изкарат още малко от онова, което ги е направило известни някога? Само дето днес вече изглждат като жалки подобия на онова, заради което сме ги харесвали някога.
@detra40
Е защо пък не аристократ от Виенския двор от времето на Моцарт?! Откъде го измисли този комунист!? ;-)
А концертът на Мейдън беше пълна подигравка.И публиката беше зле,и Мейдън бяха зле.С това съм съгласна.И да,и аз не харесвам дебели жени в кожени дрехи,които се поливат с бира и грухтят.И аз не обичам миришещи младежи,които се мислят за ТРЮ,щото слушат метъл,а всъщност изобщо не знаят за какво става въпрос в света около тях.И аз не обичам вманиачени алкохолици на по 50 години,които вместо деца си отглеждат алкохолизма и единственото,което им е останало е да приказват за "време оно" и "музиката на ТЯХНОТО ВРЕМЕ" .. хаха.Manowar изобщо пък не са ми от най-любимите,но знам какво чувстват хора като автора на поста,когато присъстват на такива мероприятия. :) И аз слушам класическа музика и обожавам Вивалди,Вагнер ... обаче не може някакъв сопол да ми се изджаса с най-малоумното изказване на света и да плюе по музика,по фенове и по облекла .. просто не ме кефи.Като не му изнася да си гледа Мадона,да лъска на клиповете и готово.Групи като Zeppelin,Floyd,AC/DC,Doors и т.н.,да не ги изреждам сега всичките,са част от нещото наречено с една дума - рок.Няма хеви,няма меви,няма джаз,няма хард рок.Има само една дума РОК - за всичко.Просто някои хора го знаят и го усещат,други - не. :)
И между другото от това, че Краси Гергов хем притежава конкретното радио (заедно с още много други), хем има доста възможности да контролира резултатите от измерванията на аудиторията, изобщо не следва, че Z-Rock е или някога ще бъде наистина най-слушаното радио. Абсурдно е даже и да си го помислиш! :-)
И не разбрах защо АЗ ПЛЮЯ по музика и фенове, а не ти, ако човек ти прочете първата половина на написаното в коментар 54. Та ти там казваш просто същото, което и аз! ;-)
Да, мъж на войната, но в буквален превод. В преносен смисъл и със текстовете на песните си, те се борят. Борят се, да. Какво по-красиво от борба с музика? Какво по-хуманно?
Има и нещо друго. Въпреки че хората изглеждат страшно и се обличат в черно, всички са толкова готини и усмихнати, дружелюбни и не стана нито едно сбиване. Просто, ти не можеш да го разбереш, защото в същността си е много по-различно от това, което изглежда от страни. Както е с много целуфанени обвивки!
:):):)
За резултатите мога да се съглася с теб, и аз не им вярвам на 100 %, просто исках да сменя леко посоката на спора. :)
Ти гледаш на рока и изобщо на музиката,на субкултурите и т.н. на нещо което трябва да бъде разчленено,обмислено и проучено.А то е едно цяло.
А те бяха:
Искаш да кажеш, че те ме карат да се страхувам?
Че говорят за мои "скрити желания"?
И допълвам:
Искаш да кажеш, че Manowar практикуват "насаждане на страхове, насилие и средновековно мракобесие..."
Ще падна:))
Т.е. паднах:))
Да, верно е, че творчеството им почива на "саби, магьосничество и викингски митове," но това не ме плаши, не ме кара да се страхувам.
Бъди убеден в това.
Други са причините, поради които ги харесвам.
Не мога да разбера, защо искаш всички да слушат Марк Нопфлър?
Той да не би да е на 18 години?
Приеми, че музиката не е само Мадона и Моцарт.
Пък и Мадона, моите уважения към нея и творчеството й, но е на светлинни години от Моцарт.
Както и от Manowar, разбира се.
А и нейният стремеж към различност на моменти ме разсмива...
И никога не съм имал подобни амбиции.
И двете групи ги уважавам безкрайно много.
И двете групи ги слушам с огромно удоволствие.
Всичко зависи от насттоението и т.н.
Понякога слушам и Марк Нопфлър, понякога и Моцарт. както и други "банди" от моцартово време:))
Виж обаче, Мадона не мога да си пусна вкъщи.
Ако е в кръчма или купон, да, понасям я, но иначе не.
Е, ако дойде в БГ, евентуално бих отишъл, макар в момента да не съм сигурен, след скорошния 5 часов концерт.
Но след време... пък и тя не се е засилила да идва, де;-)
08.07.2008 14:45
...
...
... Рекомендуем использовать эти сведения для усиления контроля за деятельностю дискотек :))))
...
Джудас Прист - антикоммунизм, расизм;
Кисс - насилие, панк, неофашизм;
Блек Сабат - насилие, религиозное мракобесие;
Пинк Флойд - извращение внешней политики СССР (агрессия СССР в Афганистане)
Толкинхедз - миф о советской военной угрозе;
Айрон Мейден - насилие, религиозное мракобесие;
Хулио Иглесиос - неофашизм;
...
:))))))))))))))))))))
:))))))))))))))))))))
08.07.2008 14:57
The PMRC released the Filthy Fifteen to the public in 1985. These fifteen songs, according to Tipper Gore, fit the mold of the types of songs that the PMRC would like to see banned. In their original proposal, songs would be rated according to several categories:
V for violence
O for references to the occult
D/A for overuse of drugs/alcohol
X for harsh sexual content
Judas Priest -- "Eat Me Alive" -- Rated X
Motley Crue --"Bastard" -- Rated V
Prince -- "Darling Nikki" -- Rated X
Sheena Easton -- "Sugar Walls" -- Rated X
W.A.S.P. -- "(Animal) F-U-C-K Like a Beast" -- Rated X
Mercyful Fate -- "Into the Coven" -- Rated O
Vanity -- "Strap on Robbie Baby" -- Rated X
Def Leppard -- "High n' Dry" -- Rated D/A
Twisted Sister -- "We're Not Gonna Take It" -- Rated V
Madonna -- "Dress You Up" -- Rated X
Cyndi Lauper -- "She Bop" -- Rated X
AC/DC -- "Let Me Put My Love Into You" -- Rated X
Black Sabbath -- "Trashed" -- Rated D/A
Mary Jane Girls -- "My House" -- Rated X
Venom -- "Possessed" -- Rated O
а и по въпроса за manowar...добре че бяха те след като изпяха химна ни че света да погледне с малко по добро око на България....
08.07.2008 15:09
@detra40
Извинявай, ама квотата за пещерни антикомунисти в блога си мислех, че е вече заета от gantree... Пък ти ще го надминеш, както си я подкарал ;-) Що се отнася до това кой какво бил направил с България, дай да говорим през 2035 година (че и сегашните да са имали поне 45 години да правят каквото намират за правилно). Колкото и да не са ми симпатични комунистите, все пак мисля, че всички предпочитат Слънчев бряг по тяхно време пред този сега... Пък дори и София да се погледне, ще признаеш, че по-добре панелни блокове с градинки и зелени площи между тях, отколкото панелни блокове с други блокове между тях...
ама нищо не казваш за manowar и рекламата ,която ни направиха миналата година с изпяването на химна ни...коментираш само това ,което ти утърва така правят и комунистчетата...:)))))
08.07.2008 15:27
А скандинавските митове са прародителите на днешните епически фентъзита като на Толкин и подобни. Та затова. : P
@74
Трябва ли да харесвам фентъзитата и Толкин? Сори, ама имам различен вкус. Ще се окаже, че метълът върви с толкинизма.
@bamby13
Панелни блокове има и в Сингапур, и в Хонконг, и в Германия (западна) - все държави, на които не можем да им стъпим и на малкия пръст. И говоря за днес. Нещо против? Разликата е в "съдържанието" и неговото поведение. При нас с преместването в итонгови, цапането и хвърлянето на боклук през балкона не се промени.
@gantree
С ръка на сърцето: за последно стъпих на Слънчев бряг през 2005, и то по работа. Иначе от 2001 насам изобщо не почивам в България - противно ми е. И заради чалгата (днес - от онази имаше къде да се избяга), и заради "панелните комплекси", които наричат хотели, и заради нивото на хората, които все още обичат да почиват тук. И да, определено тъжа, че ги няма пространствата между хотелите на Слънчев бряг, както и плажа му, на който хората не са наредени като цаца, пардон - сардели. Но слава богу, има много места по цивилизования свят, които не изглеждат така. Впрочем сега се зачитам какво точно безумие си написал - Слънчев бряг през 80-те с цаца и бира. Не, това беше характерно за по-"народните" места като Созопол и най-вече Приморско, Ахтопол и прочее пролетарски радости. Иначе благодаря, не изпитвам носталгия по никой социализъм - само по отделните хубави неща, които все пак имахме преди години, подчертавам - не заради социализма, а заради епохата.
08.07.2008 16:54
08.07.2008 16:57
просто ми се искаше да сменя темата.
Опитвам се да покажа нещо хубаво, а не да предизвикам такива караници.
:):):):):)
А сега по повдигнатите въпроси...
@78
Не казвам, че не си върви. А че и двете са вид бягство от дейтвителността, което лично на мен не ми допада.
@79
Наистина, за този един вид музика съм напълно съгласен. Но ако ще отричаме само него, става малко недемократично, не мислиш ли? ;-)
@80
За изпятия химн миналата година явно се е говорело в средите на онези, които са видели или ги е интересувал концерта (ако е било на концерт). Ако е за въпрос, още през 1985 година някакъв американски органист в зала България изсвири нашия и американския химн на орган, така че не виждам нищо невиждано в подобно решение. А за поправката на правописа... правя го винаги, когато някой обърка нещо толкова просто - нищо лично.
@83
Хайде да уточним нещо. Кои са кварталите с калпава инфраструктура? Люлин и Младост във вида, в който са били проектирани и построени едно време - с широките булеварди, отиващи до тях, с изобилно многото места за паркиране, с детските площадски и зелените площи, или квартали като Витоша, Дианабад и Манастирски ливади (и много други), в които нормални улици практически няма, разстоянията между сградите позволяват да подушим какво си готви съседа отсреща, на който и без това виждаме всичките движения из дома, а колите скоро ще паркират една върху друга? Както виждаш, и аз цитирам само софийските квартали, но като изключим по-високото качество на дограмата и обзавеждането, останалите предимства на днешното строителство и градоустройство съвсем не са очевидни...
На мен ми беше забавно, надявам се и на повечето от вас.
:):):):):):)
08.07.2008 23:09
thomas,
нали не смяташ, че всички, които не слушат твоята музика (например), а "залитат" по по-твърдата музика, нямат акъл в главата?
аз не съм на 15, имам достатъчно акъл в главата и харесвам тази музика. и не съм единствената, която отговаря и на трите условия...
а хармонията и красотата различните хора възприемат по различен начин, според мен
anothercat
ти ама съвсем наистина ли си мислиш и си вярваш, че Менъуор ми "насаждат страхове, насилие и средновековно мракобесие, използвайки саби, магии и други неща" и аз затова ги харесвам????
Питам, понеже това от смешка на деня ще се превърне в смешка на годината:)))
И аз имах рожденник, див фен.. ;)
Не просто го харесвам, разтапям се като го чуя, започвам да вибрирам от кеф.
Няма нищо странно.
Някои хора (разбира се не аз) казват, че метъл музиката и класическата музика им звучат еднакво. Т.е. скрибуцане и дрнчене.
Изобщо не ми пука всъщност кой какво мисли и харесва.
Аз се поклоних пред тях и догодина, ако дойдат, ще го направя отново.
А ти какво мислиш за тях, за музиката и т.н. си е твое мнение.
Само когато дойдат МЕТАЛИКА, да не я подкараш по същата лайсна, че това вече нЕма А се разбЕреме:)
Щото, ако Менъуор ги харесвам, то Металика ги величая много, много повече!!
:)))
Както ти казах, това не е музиката, която обичайно слушам, но я харесвам. Не защото ми насажда някакви страхове или си играе с първичните ми инстинкти, а защото е нещо различно. Това е музика, основана на борба за собствен живот, за себеутвърждаване и борба срещу конформизма. Не е музика, предназначена да се продава масово, нагаждаща се според вкусовете за това лято. Мога само да уважавам хората, които не си променят вкусовете според тези на тълпата.
И я да те питам... къде си виждал концерт с композиции на Моцарт, на който изпълнителите са с червени рединготи и напудрени перуки?
Метълът бил нещо различно... Боже, боже - как можа да го кажеш. Замисли се колко стотици известни метъл групи има. Стилът може и да се е зародил като опит за нещо различно, но със сигурност днес е един от най-комерсиалните музикални стилове.
Уважавам много онези, които не си менят стила само защото така е модерно. Това обаче е хубаво да се прави, когато си създал неповторим и велик стил. А в случая с метъл бандите, положението е все едно ония с летните хитове да продължават да си ги пеят лято след лято, ама все същите. И да очакват, че ще имат все толкова почитатели.
@ianchefff
Единственият случай, в който мога да кажа, че метълът и класиката си заприличват, се нарича Апокалиптика ;-) Металика викаш... признавам, че имат няколко хубави балади, от които умирам от кеф. Ама да изслушам цялата им симфония за циркуляр, банциг и оркестър само заради това... не, няма да имам сили.
09.07.2008 13:15
П.П. Човек не си ли слушал Nightwish ? Или пък поне на Manowar - Crown and the Ring ? И в тях ли няма нищо класическо ? Да не говорим че и последния албум на Manowar е с половината песни изпълнение на хор и симфоничен оркестър.
Значи ако нещо не е неповторимо и велико и хоп, спираме да хо слушаме.
Метълът бил комерсиален????
Ти в ред ли си?
Да, една, две групи, както и някои нови групи, които се упражняват в т.нар. ню метъл или нещо подобно.
И защо някой като ти каже нещо, ти се хващаш само за една част от неговия коментар, а другата я подминаваш, сякаш не е написана?
И после се оплакваш, че другите не четяли твоите коментари докрай???
Казах ти, че за много хора класиката и рока си приличат като следствия от "циркуляри и банциги".
Е и?
Имало било много метъл групи. еми да, има, но някои все още и до днес са велики и продължават да правят нови неща.
Същото е при класиката.
Класиката не е само Моцарт и Бетовен и няколко други, а и десетки други композитори, които лека полека остават в небитието.
Стига си повтарял като развалена плоча за хубавите балади. Да, уникални балади има в рок музиката, но тя не е само балади.
Ако не го разбираш, ако не ти харесва, за какво изобщо пишеш тук?
Между другото, в баладите също има резачки, банциги и т.н.
Ама зя тях може, а?
За кучета и котки може, за свине не може!!!:)))
@ianchefff
Чух, че хонорарът на Металика бил некомерсиалните 1.6 милиона долара... А още от началото на славата им феновете си купуват тениски, кръстове и други железа, наред с плочите и дисковете. Разбира се, как можах да си помисля, че става дума за нещо комерсиално. Посипвам си главата с пепел!
С ръка на сърцето... какво от новите неща на любимите ти групи може да се мери с онова, което ги е направило известни, и ако бяха почнали някога с тези точно неща, щяха ли изобщо да са известни?
Класиката е само Моцарт, Бетовен "и няколко друго". Останалото е симфонична музика, която само се присламчва към класиката поради това, че използва подобни инструменти. Класика също така е Deep Purple, Rainbow, Scorpions, Metallica, Foreigner и т.н. Не са класика обаче франчайзите и музейните дубликати, с които тези групи идват у нас в последно време, за да изцедят нещо сухо и от последните си капки слава.
П.П. От много напрягане се пукат вени.
И много се извинявам, че не схванах, че под пост със заглавие Manowaaaaaar трябва да се пускат само коментари, изразяващи единствено възторг.
09.07.2008 14:11
Много обичам, когато думите ми се взимат съвсем буквално....Сега предполагам, ще кажеш, че не можеш да готвиш! :))))))
09.07.2008 14:14
Разбира се, че не мога да ви убедя. Само се опитвах да внеса поне малко реализъм в непринудения ви възторг ;-)
Ган, ти още ли мислиш, че Томас е променил мнението си?
Тамас, Благодаря ти! От сърце. Толкова усмивки през работно време не съм имала отдавна!
На всички ви: Благодаря
:):):):):)
09.07.2008 14:25
Като за начало, ти правиш ли разлика между "известен", успешен", "скъпо платен" и "комерсиален"? Второ, не ти ли е правило впечатление, че никой от тези, които ти величаеш като "променящи се", не измисля нищо ново напоследък? Всичко са вариации на теми от 60-те и 70-те и семпли от успешни по онова време песни. В това отношение -- евала на металягите! По-добре да създадеш нещо толкова стойностно, че да се слуша 20 години, отколкото да вземеш песен за тийнейджъри от 60-те и да й добавиш "черен бийт" та да я продаваш на тийнейджърите през 2008-ма.
Трето... ти кое наричаш "велик и неповторим стил"? А да бе, това ще да е Мадона, дето се нагажда така, че да събере повече пари. Прав си, това ще е "велико и неповторимо".
Моля те, запази малкото си останало достойнство и спри да дрънкаш глупости. Като не разбираш на какво се гради даден стил, като виждаш само кожените дрешки и веригите, въздържай се от коментари.
П.С. Не разбрахме само *ти* какво слушаш.
или полицаи:)или педал:)?
хахаххаааа:)))))
ама е готино защото коментарите ти взеха да стават все по дебилни и ме радват искрено.....
Както казах, ти, Томас, наистина не четеш всичко или се правиш, че не четеш.
Казах, че някои групи имат пазарен успех, но не всички.
И ти хоп, ама Металика били имали голям хонорар. Еми имат. Ама не всички са като Металика.
Ще те помоля, понеже явно разбираш от рок музика, точно колкото баба ми разбираше от атомна физика (лека й пръст на жената), да не квалифицираш кой е класика в света на метъла.
Щото почваш да ставаш смешен вече съвсем истински.
анонимен 105,
това са част от групите, свирили със симфонични оркестри. Сещам се за Металика и симфоничния оркестър на Сан Франциско, ама те, Металика са комерсиални, а пък тия симфоници от Сан Францискския оркестър са тъпи американски копелета и не я разбират класическата музика и свирня, нали Томас?
Е, сещам се и за Менъуор в Каварна отпреди няколко дни. Последните песни бяха изсвирени със Софийската филхармония и хор, ама са само последните няколко песни, нали Томас?
Пък и те, Менъуор ме карат да се страхувам, размахвайки саби и мечове и изричайки заклинания, нали Томас?
Та, явно съм се повредил от концерта, нали Томас?
И кое точно е реализма ти, Томас?
Че всички тярбва да слушат класика, като под "класика" обезателно трябва да се разбира само Моцарт и Бетовен, а останалите класици да го духат, нали Томас?
А, ако трябва да се слуша метъл, то се слуша само и единствено балади, нали Томас?
И че некомерсиалната Мадона трябва да се предпочита винаги пред секви диваци метъли магьосници и други дето са ни промили бедните съзнания и хич не се усещаме какви ги пишем тук, нали Томас?
dgaduinknight, ти не разбираш.
И аз бях, и аз пях, ама и аз не разбирам, нали Томас?
lasombra, като не си наясно с реализма и Мадона, трай си!! Нали така, Томас?
И да добавя за Мадонка: това, че имаш супер пиар, не значи, че правиш супер музика.
09.07.2008 15:13
Исках да кажа, че не приемам металистите да ми се правят на некомерсиални, пък после да искат милион и шест хонорар. Също така не приемам и да ми се правят на различни, след като всъщност пеят по същата причина, по която и онези, които ти се струват лигави. И едните, и другите, го правят заради парите. Идеализмът на онези от 60-те отдавна е мъртъв. Пък като се замисля, и Моцарт май е пишел, ако не чак за хляба, то поне за деликатесите върху него.
Нещо не си съгласен с оценката ми за класиците в рока, които изброих? Смяташ, че някой от тези, които казах, не заслужава да е един от малкото? Предлагам да говорим след 50-60 години - ще е малко по-ясно тогава...
Апокалиптика я дадох като ОТВРАТИТЕЛЕН пример за използване на инструментите на класиката за създаване на нещо, ръмжащо и сърдито като онзи метъл, който вие считате за автентичен, истински, върховен и вдъхновяващ. Не казвам, че използването на симфонични оркестри в съвременната музика е лошо - даже напротив!
Мадона беше само един пример. Ако предпочиташ, ще кажа и АББА, мисля, че е дори много по-безспорен. Само че бабите и дядовците от АББА не ходят днес по концерти, нали така? Защото знаят, че най-вероятно ще станат за смях. И изобщо не защото музиката им не става. А защото ще се тотално неадекватни на времето с дрешките си от 70-те. Докато великите рок динозаври се правят на плашила и изобщо не разбират, че не им отива на пенсионерската същност.
Томас, дръж се! Не им се давай на тия рошави металистчета! :) Ми разбира се, че MANOWAR изричат заклинания, садо-, мазо- и проч. А за МЕТАЛИЦА на 25-ти - фъц МЕТАЛИЦА!
:))
Някъде да съм написал, че са различни, некомерсиални, идеалисти? Да, всеки е различен по своему, да доста от тях са некомерсиални, защото музиката им е за по-малък кръг от хора, но от парите никой не бяга. а и няма смисъл. Никой не ти говори за 60тте години и бунтарството. Вече сме 21 век и който може свири. Какъв ти е проблема, че не мога да разбера?
слушкай си Мадонка и не се занимавай с нас, тъпите метъли, дето не разбираме от Моцарт и пърдим на публични места, щот ни кефи.
Не съм казвал, че не съм съгласен с класиците, а просто, че не са всички.
Апокалиптика си я давай за "отвратителен пример" на много други места, но тук не виждам смисъл.
Щото аз пък ти давам тук пример с Мадона, че е една от най-комерсиалните изпълнители в последните 20 години.
И не сравнявай АББА с мадона, ако обичаш, някак, смешно е.
Има много велики рок групи, които вече не свирят поради ред причини, сещаш се.
Но какъв точно ти е на теб проблема, че менъуор свирят все още и един куп хора се радват и забавляват??
След като ти разбираш, че "Докато великите рок динозаври се правят на плашила и изобщо не разбират, че не им отива на пенсионерската същност", се забавлявай с Мадона и си гледай кефа.
И кога всъщност трябва да се спре с концертите?
Според теб?
Явно искаш Менъуор да спрат, щото те тормозят, свирят химна без лично да те уведомяват с имейл или смс, понеже си модерен, пък те използват само пощенски гълъби, щото са пещерняци.
Еми сори, баце, ама аз си получих поканата с телеграма.
Знаеш ли какво е телеграма? Телеграмата е древно средство за общуване. Използва се предимно от пещерняци, металисти и обикновени диваци.
Та, въпросът ми беше, кога ще спре Мадона?
Или тя ще бъде американската Лили Иванова?
лелелелеле...
Телеграмите бяха отменени от Български пощи, ако не ме лъже паметта, през 2001 или 2002 година. Не знам как си успял да получиш телеграма миналата година, но явно ти е била пратена малко преди новия век и просто се е забавила...
Напримерв повечето албуми на Металика се засягат различни социални теми, ангажираност към това и онова, бунтарство срещу различни стереотипи и т.н.
Така че, да, Металика са комерсиални в последните години, но те са си го заслужили.
А и лично аз не виждам проблем да си комерсиален и да има бунтарски дух в музиката, която правиш...
Те, Менъуор са магьосници и разполагат с тролове и други животни за да пращат покани за шепата верни фенуви.
Аз също харесвам АББА, че и доста неща на Мадона.
Просто не мога да разбера какво искаш от хората, които харесват и Менъуор?
И вадиш вода не от 100, ами от 1000 кладенеца, за да докажеш нещо, което е абсолютна глупост.
09.07.2008 16:13
Че и на Моцарт, колкото и да е странно.
Че дори и на Володя Стоянов. Не се шегувам.
Споко.
09.07.2008 16:22
А междувременно се наслаждавам на искрена металистка запалянковщина, в която няколко души много успешно се докарват до интелектуално-комуникационното ниво на футболни запалянковци - т.е. все ги избива на разправии, бой и в най-добрия случай - нещо в задника...
09.07.2008 16:53
Manowar - няма даже да коментирам - важното е да ти харесват и да ти е готино :))
Поздрави
Наистина много яко се получи. Не съм се и надявала.
Divini, Благодаря :)
Благодаря на всички, които се включиха. Наистина се получи купон.
Томас, и на теб Благодаря.
Само искам да ти кажа нещо за последно - аз не съм метъл, обичам рока, по идеи съм хипи, танцувам бразилски танци на ниво, което учудва бразилците, с ямайската музика е почти същото, обожавам да играя няколко български хора, тропам ръченица на електронни партита, плача на Павароти и на родопските ни песни Усещам музиката с тялото си. Ти вкарваш много разум и това малко ти пречи да почустваш нещата. Остави реализма, помечтай малко и се усмихни.
Благодаря още веднъж на ВСИЧКИ!
:):):):):)
Не се обяснявай и не измествай темата!!!
Нали така, Томас?
Томас, твърдиш, че рок музикантите като цяло не се били развивали с години, а тъпчели на едно място.
А Мадона се била развивала.
Окей.
Да те питам, как мислиш, ако Мадона не се беше развивала в последните 20 години, някой щеше ли да я слуша днес?
И не е ли точно това супер комерсиалното при нея? Може би това е достойно за уважение?
Или нещо друго...
Или тя се е развивала, защото е супер творец, за разлика от онези говеда, облечени е кожи?
И съвсем случайно, това развиване е съвпаднало с комерсиалността?
м?
никой не ме е питал, но да си кажа. На Чиконето, много му харесвам 4 -те секунди. Тик так тик так тик так :-Р А кто си говорим за метал, Judas са неповторими, нищо че и те са пещерняци от началото на 70те
Нали така, Томас...
09.07.2008 20:43
Всъщност, не точно като теб, защото ти си един малък простак, с когото не си струва да се отнася човек уважително. Гледай поне от другите, вземи пример от Янчев, евентуално, и понамали малко с обидите, агресията и простащините, и то не за друго, а защото човек го досрамява от такива. Особено ако също е бил почитател на тази музика.
Аз, пак да си кажа, слушам и други стилове, макар и рядко. Колкото толкова.
Но продължавам да обожавам този, защото ме зарежда с енергия, звучи смислено като цяло, не робува на модни клишета и т.н., да не обяснявам много много.
Томас, ти си коментирай тук, няма проблеми.
Само не се изсилвай толкова с мадонка, че освен смешно, става и нелепо.
:)
Аз отдавна не слушам, може би само класическите рокаджии още ме зареждат с онази енергия. Така че те разбирам прекрасно какво казваш :)) Хеви метал отдавна не слушам. От него минах на пънк, спомням си го много добре, после на чистото техно, и от пет-шест-седем години почти не слушам друго освен джаз. Джазът, според мен, е единствената музика, която не робува на никакви модни клишета. Ако искаш се съгласявай, няма да споря за това :)) Дори класическата музика влезе в употреба с много други стилове, само джазът - не.
Дразнещото е, когато ти набутват в лицето на всяка цена, единствено и задължително, да слушаш тяхната "велика" музика.
Кофти е някак...:)
За джаза няма какво да спорим, не съм голям почитател, но много го уважавам и ценя.
Имах възможност миналата година да бъда на целия джаз фест в Банско и беше много яко:))
Прости им на такива, че са груби селяци и не те зарибяват фино :)
Исках да уточня и това, дето си мислех, че не го разбираш докрай от целия разговор - човекът дотам се е увлякъл в отхвърлянето, че го е превърнал в тотално отрицание. Което е супер-тъпо, но непреодолимо.
А ако не си почитател на джаза - от това не губи никой друг, освен теб :)
Хахах
Боже, а като прибавя, че си падам и по R&B + плюс всичко изброено, 'баси каква съм разпиляна кучица ;-)
Уф и лакома, освен всичко друго
Поздрави, най-вече за Сис, но и за всички останали
Е и?
Да спра да слушам метъл, щото теб те изнервял и ти се струвало нещо там нелогично ли?:))
като ти е било твърдо, не си го слушал и т'ва е.
Аз бях на Менъуор и на Алис Купър.
слейър ги пропуснах. Никога не са ми били любимци.
Но не тръбя наляво и надясно, че са с кожени дрехи и прочие.
Какво да кажем за Мадона, която е супер модерна и носи последната дума на техниката от света на модата, само за да е на върха на айсберга:))
Просто приеми, че аз ги харесвам, а ти не и това е.
Толкова ли е трудно?
Ама иначе си е готина.
Както и много други.
За мен във всеки има по нещо готино, дори и в грозното - най-малкото човекът е имал смелостта да се появи в отвратителен вид. А това си е нещо.
Всеки се кефа си. Тва е.
:):):):)
Аз миналата година ходих на една чалга дискотека, и по-голям смях не е имало. Просто седя, гледам и се смея, пия си питието и пак се смея. Наистина не се издържа повече от час час и половина, ама е Голям Смях.
:):):):)
Томас,наистина годината НЕ Е 1982,но това означава ли да слушаме скапана чалга? Това означава ли,драги мой,да слушаме някви американски лигльовци,които запалват очичките на нашите разголени момиченца? НЕ! СЛУШАМЕ НАШАТА СИ МУЗИКА! МЕТАЛЪТ НЯМА ДА УМРЕ!
"А вий що бийте негрите, бе?"
Вземи се успокой и не се занимавай с музика, от която очевидно си нямаш хал хабер.
Освен, разбира се "няколко балади", без моментите в тях, в които се стърже с китари и банциги...
10.07.2008 09:56
:)))
/за момент си го представих - куфеене без глава ха ха х ах аха/
Пък и как да мрънкаш, като ти я няма главата ха ха ха ха
:):):):):)
10.07.2008 10:10
Просто те си имат своето място в рок културата и след като имат фенове, защо да не правят концерти, по дяволите??
Предлагам на всички, на цялата прогресивна световна общественост, да пишем писмо на тия пещерняци, ако може да намалят малко резачките, банцига, сабите и страховитите послания.
И да започнат да се променят, мамка им!
Така ин Бъл факин герия Томас може да започне да ги харесва най-после.
Нали така, Томас?
"Имам си една мечта,
да си имам голяма пещера"
:):):):)
Освен това, нямам такава мечта, защото пещерата си я имам.
:))))))
на никой не се давай /освен на мадамата ти/ :)
Тва за пещерата е моя мечта :):):) ще е яко :):):)
10.07.2008 10:34
дано за Металика да греша и да се получи добре :):):)
Хич не ми пука, какво искаш ти, а и не ми дреме също така.
готик я каза истината каква е.
Такава е и за мен.
:)
10.07.2008 11:00
Край!
:):):):)
10.07.2008 11:12
FUCK OFF DISCO!
@ianchefff
Каква точно пещера имаш предвид!? Че откакто тук ме наричат гей, можеш да си представиш какво може да ми се върти из главата, като чуя тази дума...
@169
Който fuck off другите, сам пада в него...
доста хора си казаха мнението :))радвам се ,че все още се слуша ,,твърда,,музика....
бяж на концерта и видях хора от разли4ни възрастови групи ...това ми напомни концерта на великите Jethro Tull v Sofia v zala 1 na НДК.
Тогава там имаше чичковци и лелки ,които наравно с досота по млади хора пляскаха с ръце ,като деца
,,това го казвам специално на томас само не знам дали ще ме разбере изобщо,,...
thomas,
ами такава, от камъни. Ама ако мислиш да се присламчваш, съобщавай преждевременно, че трябва да се дълбае още, за да се поразшири:))
detra40,
т'ва е положението:))
Че не го разбираш защо слуша Менъуор и Джетро, а мен, защо слушам Менъуор, Металика, Моцарт, Бах, Пинк Флойд, Елвис Пресли, Гънс енд Роузис (едни от най-най-най-великите за мен), Луис Армстронг и десетки други.
Ами ръзбира се че няма да ме ръзбереш и не искам да те убидя но човек не може да надскочи себе си така че томас до тук си:))до там ти стига багажа:)))))).....и предполагам пак няма да схванеш ,какво ти говоря:))))
Но наистина, последното ти изказване за "на една стъпка до чалгата" изкърти мивката ми в банята.
Да познаваш някой водопроводчик случайно?
Всъщност, остави, че ще ме обвиниш, че си падам и по музика от крановете на чешмата примерно.
ти наистина си вярваш като ги пишеш тези неща, нали?
:)
10.07.2008 11:49
Та факта, че слушаш сутрин Floyd, а следобед Manowar нищо не значи. Как го правиш???
Като не разбираш, не разбираш.
Прочети всичко дотук, може да зацепиш;-)
10.07.2008 11:52
10.07.2008 11:54
Дреме ми на шапката и ми заспива на опашката.
Лошите да го духат.
Както и комунистите по дефиниция.
Long live Rock 'n Roll.
:)
а пък за четенето на ,,Блясък,, ...аз му гледам само картинкирте:)))..............:)))))))))))))))))))))
10.07.2008 12:19
на мен ако някакво метълче ми се меси в дискусия, щях да го псувам.
Та...
аз пък не мога да разбера какво му харесват на картините на Пикасо. Ама на - продават се. И то как.
В един филм за него една жена казва на друга - знаеш ли вече как е модерно да те обиждат?
- Как?
- Да те нарисува Пикасо дано!
ха ха ха
А за ,,Блясък,,как го чета ли ами ти нали си ,,умен ,,сети се:)))))давам на някой той ми чете и ми показва за коя картинка става въпрос:)))))уууу хич нямаш въбражение....у!:))))))
10.07.2008 13:11
10.07.2008 14:03
Как точно свърза комунизма и метъла, лелелеле.
От твоите писаници излиза, че Пинк Флойд правят хеви метъл музика.
Това е днешната смешка за деня.
ан 192,
слушаш, казваш, истинска музика, не метъл, разбира се, ама си псуваш като каруцар, ако някой се опита да ти каже нещо за твоята музика.
Ние тук сме по-търпеливи, нали така томас?
Я, обясни пак за метъла и комунизма.
И виж в един от последните мои постове какво са писали в Съветския съюз за рока...
:)
Казвам ти го, за да ти се изясни още повече и да не се притесняваш излишно.
:)
Къде съм казал, че Pink Floyd е метъл група?! Просто тяхната музика притежава нужната енергия и въздействие за събарянето на мавзолея, която Разрушителят (съжалявам, виждам му физиономията, но му забравих името... Бакърджиев беше, нали?) не притежаваше, та го гърмя няколко пъти...
Да, става ми мило и умилително, но като се сетя, че и на мен са ми давали в 11 клас подобни листовки-простотии и като се сетя, че съвсем наскоро руснаците обявиха Сталин за личност номер 1 на Русия или нещо подобно ми иде да викам.
Да викам, ама не както на концерта;)
Щото викането там е приятно, забавно и ме прави щастлив, а от викането, което е следствие от сталин и листовките най-много да ме заболи главата в лошия смисъл...
:))
комунистче си ти томас:))))........не се крий то си ти иде отвътре:)))..........
а от такива префарцунени ,,умници,,като теб човек трябва най да се пази....
отпусни се стана доста скучен ...
а ина4е на мен ми е весело а пък на теб ако не ти е: ,какво правиш тук:))?
аз съм тук да се забавлявам ако не ти отърва бегай:)))
Защо ли?
Защото така!
;-)
thomas,
смешното е, че ти още пишеш тук;)
:)))
Толкова съжалявам, че не бях в БГ тогава! Леко попреживях моментите покрай блога ти. Хубаво е, когато видиш нещо написано със страст и любов.
Захари
Не знам гей ли си или не си гей, защото съм толерантен в това отношение и не ме интересува.
Но със сигурност клониш към комунизма, социализма или там, както му викат в последно време, защото:
Нито един (доколкото прочетох повечето коментари), повтарям пак, нито един от коментиралите тук не ти каза ДА НЕ СЛУШАШ музиката, която харесваш, зарежда те и т.н.
Нито един не ти го каза това.
Докато ти във всеки един коментар постоянно дрънкаш, че металът бил такъв, рокът бил онакъв, дрън дрън, бла бла и прочие глупости.
И обезателно държиш на всяка цена да ни обясниш колко сме зле, колко не разбираме и колко сме неграмотни по тази тема.
Е, това ако не е комунизъм, социализъм или там както му викате в последно време, здраве му кажи.
Не държа да ми отговаряш.
Както казах в моя постинг за Менъуор,
дреме ми на шапката и ми заспива на опашката.
Long Live Rock 'n Roll.
А че смърди на носталгия по прекрасното ни минало го виждат и слепите.
А това че се мъчи да принизява хората говори само за едно КОМПЛЕЕЕКСААААААРЧЕ:))хахаа
дано да няма наранени :)
:):):):):)
Упс (написах нещо, ама е кратко, така че може да не го броиш...)
:))
11.07.2008 13:31
I Swear By The Brothers Who Stand Before Me
To No Man Shall I Kneel
Their Blood Is Upon My Steel
Blood Is Upon My Steel
!!!
:))))))
11.07.2008 13:51
(явно съм много велик, щом се самоцитирам)
Томас,
не знам гей ли си или не си гей, защото съм толерантен в това отношение и не ме интересува.
Но със сигурност клониш към комунизма, социализма или там, както му викат в последно време, защото:
Нито един (доколкото прочетох повечето коментари), повтарям пак, нито един от коментиралите тук не ти каза ДА НЕ СЛУШАШ музиката, която харесваш, зарежда те и т.н.
Нито един не ти го каза това.
Докато ти във всеки един коментар постоянно дрънкаш, че металът бил такъв, рокът бил онакъв, дрън дрън, бла бла и прочие глупости.
И обезателно държиш на всяка цена да ни обясниш колко сме зле, колко не разбираме и колко сме неграмотни по тази тема.
Е, това ако не е комунизъм, социализъм или там както му викате в последно време, здраве му кажи.
Не държа да ми отговаряш.
Както казах в моя постинг за Менъуор,
дреме ми на шапката и ми заспива на опашката.
Long Live Rock 'n Roll.
ну томас ну,....погоди!:)))
хахахаааааа
21.07.2008 00:20
Браво.
10.08.2009 17:09
буахаха
:):):):):):)
26.01.2012 18:06
12.02.2012 11:16
<a href="http://icqmobilephones.net/">qip на телефон</a>
2. сметката ми
3. МОЯТА КРАСИВА БЪЛГАРИЯ
4. Природен парк Странджа
5. Беглик Таш
6. Странджа - усмивката на бог
7. "Бяс и рози"
8. До Мальовица и назад
9. Созопол
10. Живот....от Странджа.
11. Повредена гледна точка
12. Вълната!
13. СКОКЪТ!
14. Птиците в България
15. Четвъртият в света "непрофесионален издател" или блогър, който е осъдил медиа за нарушаването на авторски права според "Отворен лиценз".
16. Сбъдната мечта!