Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2009 10:14 - За Камен Донев и народното творчество!
Автор: sis Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6586 Коментари: 4 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Голям смях. Много много добър смях. И много много добър Камен Донев.

Та, ходихме вчера на постановката му. И останахме много доволни. Въпреки че пропуснахме "събитието на годината", а именно адреналинките и отварянето на МОЛ-а :P, ама кво да се прави, не може да огреем навсякъде :):):)

Та, за днес исках да разкажа. Ама и за вчера. Объркано е, но дано да стане ясно.

Тръгвам си аз сутринта пеша. Преди това бях с кола, ама после - пеша. И още на първата пешеходна пътека се сещам за оня пич от снощи, дето обясняваше, поздравяваш на едната страна, после и на другата, щото движението е двупосочно. :):):) На вас, уважаема публика, може би не ви е смешно, но усмивката ми е заради факта, че помня как Той го изигра.

Вървя още малко, срещам друг герой. Или как показваше, че трябва хората да изкарват ектрементите от тялото си насред площада, през носа, с десен крак по-напред, леко приведен, и после омотаващ се в собствените си сополи. В нашия случай пред красивата сграда на свободния университет, сред красивите градини, да се изсекнеш на плочките, даже не беше смешно!

След известно време, вървейки стигам до следващият сфетофар и посредата на платното прихвам да се смея, защото се сещам за ония /от снощи/, дето щели да кръстят детето си Зебра или Светофар :):):), в зависимост дали ще е момиче или момче. Щото...исторята беше, че са се запознали на пешеходната пътека. :):):):)

Минават ми през главата:
"кореняк индиец с две точки - една отпред, и една отзад"! :) 
и за "Тадж Махал, дето било в превод на Тотка Махалата" 
или пък дето "хората ходят сред природата по "малка" и по "голяма" нужда" /Май станаха много кавичките /

Накрая стигам до "любимото" ми място за пресичане, където е удачно да споменем, че понякога пешеходеца се чуди "мен има ли ме, или ме няма. Щото...в смисъл, никой не го вижда" ....и там се посмях.

После си поговорих с птичките в парка.

Посмях се пак.

Благодарих на Камен Донев още веднъж.
Благодаря му и сега!

Сигурно много се кефи, че радва толкова много хора. :):):)


...все още усихната
Силвия :):):):)




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - отидете на театър
24.04.2009 15:51
И аз го гледах още преди месец.Голям смях падна.Имах мускулна треска на корема от смях.Настроението ме държа няколко дни.Разказвах го на приятелки,но друго е да се види на живо.
Камен Донев е невероятен.Голям сладур.Препоръчвам на всички да гледат представлението.Не е за изпускане.
Камен Донев ще е във Варна на 28 и 29 април.Представлението ще е от 20.00ч в театър Българан.Отидете! Няма да съжалявате.
цитирай
2. sis - :)
28.04.2009 11:52
:)
цитирай
3. zaro - Ще го гледам
18.05.2009 19:15
Нямам търпение да го гледам.
Ще съм в България за около месец.
цитирай
4. sis - хмм, :):):)
19.05.2009 10:18
още си разказваме постановката му с приятели. ..... даже се каним още веднъж да отидем, ако дойде насам. Невероятен е!

:):):):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1294552
Постинги: 103
Коментари: 1778
Гласове: 7324
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031