Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2007 12:54 - А ти знаеш ли си правата от Здравната Каса?
Автор: sis Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2398 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 30.10.2008 12:39


Разбрах, че аз не ги знам. Разбрах, че и на рецепцията в болницата не ги знят. Не пожелаха да ми дадат телефон на здравната каса.  Разбрах, че и личната ми докторка не ги знае. Точно какви са! Тя знаеше телефона. Пак е нещо. Разбрах, че от там могат да  не ми вдигнат телефона вече половин ден!!!

 

Преди две седмици видях, че имам малко възпаление около гениталиите. Отивам при личния доктор. Получавам направление за хирург. Отивам при хирурга. Доктор Попов, във Транспортна боница Бургас. И той ме съветва първо да пробваме с една билкова отвара, можелода се оправи. Не се оправи. Дойде ми мензиса..., поотложиха се нещата с докторите. Вчера започна да се възпалява и да расте. Топчето де.

Отивам аз при същия хирург. Той ми казва, че съм за опарация и тя ще ми стрява 50 лв. Хм. Казвам му, че подобна случка съм имала миналата година  / косъм започва да расте навътре и започва да образува гной/. Неговата диагноза е същата като на доктора от миналата година. И миналата година операцията е била безплатна. Сега обаче били променили нещо си. Какво точно не разбрах. Леко шашната., не продължих спора. Все пак тоя човек ще ме реже след малко. А аз съм малко страхливичка. Един от най-добрите доктори е. А и наистина ми хареса колко вниматено се онасяше към нещата. Казвам „добре”. Резна малко, издкара гнойта, сложи превръзка, утре ще ходя за друга. Дава ми рецепта. Аз гледам лошо вече. Отворена съм, след като съм облечена и всичко е минало! И му казвам, че парите не мога да му ги дам на него, на рецепцията ли трябва да платя. Да. Ок. Излизам. Питам обаче на рецепцията, мога ли да получа информация за правата си като здравно осигурана и дали тази операция се покрава от касата. Не можело да дадат такава информация. Гледам потресено. Ми, съжалявам не може. Те не знаели точно какво ми е правил. Казвам им какво ми е правил – лека операция – един ряз, дренаж и няма конци дори. Не можело. Не било от лоялност към доктора, а просто те не знаели. Добре. Звъня на личата ми докторка. И тя НЕ ЗНАЕЛА какви точно са ми правата и какво точно покривала здравната каса. И ТЯ НЕ ЗНАЕЛА!!! Е, тва е. Нищо, дава ми телефон. Все пак е нещо. Звъня. Йок. Звъня пак. Пък йок. Отивам на рецепцията и си плащам. Незнам защо го направих. Май не трябваше. Но пък...утре ще трябва да ми сменят превръзката. А пък...пусти страх. Реших, че утре ще изнудвам доктора. Първо, че няма да си платя 10 лв. за превръзка. Второ, че ще му искам  да ми върне 50 лв. за да мълча. Тва е. Ама имала съм вече фактура. Не ме интересува. Да ве, издават фактури иначе от рецепцията.

Такива ми ти работи.  Никой  НИЩО НЕ ЗНАЕ!

 

Хак да им е. Аз да съм жива и здрава!!!




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. chris - хм.
07.06.2007 13:22
предполагам , че тъй като съм малко по-екстремен , бих се резнал сам , ако бях на твое място. щом дори не е трябвало да се шие ..
другия вариант - купуваш си един абокат за лев и нещо и пробиваш , + една тръбичка от система за дренаж ..
имам чувството , че в тая държава ще станем специалисти по всичко , подтиквани от неволята .. :)
цитирай
2. анонимен - там е мътна и кървава,
07.06.2007 14:05
сто сайта не стигат за оплаквания....
цитирай
3. sad - Пфффф..
14.06.2007 16:41
..ужас
цитирай
4. sis - аве, да се оправям
14.06.2007 16:50
пък...и тях ще ги оправим някой ден.

:):):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1298230
Постинги: 103
Коментари: 1778
Гласове: 7324
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930