Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2007 13:00 - минало /05.10.2006 г./ Купувам ром - получавам ракия!
Автор: sis Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1668 Коментари: 0 Гласове:
0



Вчера си купих бутилка червен ром "Атлантик" и бутилка кола. Разляхме си питиетата, но...имаха странен вкус. В последствие разбрах, че това вътре е ракия, или поне аз така си мисля. Интересното в случая е, невероятно доброто качество на цвета на рома - същото като на оригинала.
А другото интерсно в случая е, че за трети път ми се случва и то само в един и същи магазин. Предните два пъти беше ром "Кептън"  на Търговище.  На Търговище харесвам почти всички продукти и бях изумена като ми се случи, но вече не пия такъв ром.  Та...предните два пъти, когато отидох в магазина /МАГАЗИН "ФЕНИКС" - к-с "Меден рудник", гр. Бургас - до 4-то районно/ управителят ми върна парите и ми се извини.
Снощи обаче беше собственика на магазина. С цялото си нахалство ми отказа да ми върне парите и ме обвини, че аз може всичко да съм сложила в тази бутилка. Той не можел да отговаря, за това, което му носели. Ми..аз ли да отговарям! Че и да се натровя. ...какво трябва да правим  - купуваш си  и проваш всичко на касата ли?

Знам, че ако собственика на магазина,  е налял нещо в бутилката, вече никой няма да може да разбере, защото той ще си прибере  количествата. То.... рома беше само една бутилка, но и повече да бяха...пак същото...

Днес, говорих с Комисията по защита на потребителя. Трябва тия дни и жалба да пусна.

Отправям апел и към производителите. Не може да няма някакви средства за контрол. Не разрешавайте да ПЕТНЯТ  ИМЕТО  ВИ и да печелят на Ваш гръб.

Благодаря за вниманието Ви!

П.П. Това писмо ще бъде изпратено на всички бургаски сайтове и на споменатите производители!


Тагове:   минало,   ром,   ракия,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1294571
Постинги: 103
Коментари: 1778
Гласове: 7324
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031