Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2007 12:15 - за туристите, за сезона....и пак ..за МОЕТО МОРЕ.
Автор: sis Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5544 Коментари: 14 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

-         Тази година туристите са много зле.

-         Щоо? Какво е станало?

-         Нищо не е станало. И нищо не става. Не купуват. Бедняци са.

-         Е, ми..., кво очакваш. Тия с хотелите, сами се прецакаха. Глупаци. Винаги съм казвала „кой каквото прави, на себе си го прави”.  Моя бизнес ли да се прецака?

-         Ми.., не е точно така. Прецаква се целия сезон. Хората не изкарват пари вече.

-         Е, чак пък не изкарват. За кво идват всяко лято, като не изкарват пари. Недей така.

-         Да, ама всички казват, че тая година сезона е най-зле. Севитьори, бармани, продавачи. Всички.

-         Е, ми... може. Незнам. Нормално. Очакваше се. Но не забравяй, че ние сме си свикнали да мрънкаме, и ще мрънкаме, така че не се знае къде е истината.

-         Не е само мрънкането,  туристите  са зле. Виж ги как са облечени. Селяни.

-         Ми селяни. Ти кой искаш да дойде. Миналата година един автобус хора ги стовариха пред строеж. Средата на юли. Посред нощ. От Влас, чак на Дюни са намерили места за хората. Тъпа работа. Ама  нали ти казвам, глупаците сами се прецакаха. Хората ще се оправят. И туризма ще се оправи. Ама ще мине време.

-         Българите вече мрънкали, че не искали да почиват на нашто море.

-         Кой българи?

-         Ми носят се слухове, мрънкат.

-         Ми да мрънкат ве.

-         Да, ама е тъпо. Турция, Гърция, Кипър да ни взимат туристите.

-         Ми да ги взимат ве. Ти нали не мислиш, че цяла Европа може да се изсипе тук.

-         Да, ама при тях отиват богатите, а при нас бедните. Щото тука всичко се прави без мисъл.

-         Мда. Бързат хората. Трябваше бъзо да се изперат парите. Няма начин.  Като почнем такъв разговор все се сещам за оня виц: „Оли Рен говори пред Европейската комисия: „Аве, незнам на България колко е външния дълг, ама аз по Черноморието видях милярди евро.” J

-         Не е смешно.

-         Кое не е смешно. Яко е. Парите са си пари. Мен не ми пречи, че били от наркотици. Или от незнам какво си. Аз нали нищо лошо не съм направила. Американците като избиват хора, да не им дреме, а? Тия пари влизат във всеки дом. Колкото и да не ти се вярва, ама те се завъртат в България.

-         Да, ама мутрите не дават високи заплати. И туристите като не стават. И няма пари.

-         Аре, стига с тия заплати. Да не работят като не им харесват заплатите. Лятото могат да живеят на палатка и да берат миди, и водорасли могат да ядат. Аз казах ли ти, опитвах водорасли, свежи са, като зелена салата, че е солени.

Щели да внясят филипинци. Ми да внасят. Нали някой трябва да ги ръководи       тия филипинци. Няма да се плашиш.

-         Ама курортите са зле.

-         Кое е зле ве? Супер са си курортите.

-         Да, ама в Слънчев бряг е няква лудница. Тъпкано е  с хора.

-         Ми хората искат купон. Дават им го. После, БТВ-то ще ми се пенят, ама напивали се. Ми ще се напиват. Нали им е добре. Догодина  пак ще дойдат.

-         И кво, ти много ли се кефиш, че се изшиват хората.

-         Ми, не че се кефя, ама те сами си го правят. Само трябва да има контрол и на тия под 18 да не се продава. И всичко си е ОК. Като една мацка дет се върна от Щатите. И всяка вечер повтаря: „Не стига, че в 1.30 трябва да се прибират по леглата. Ами ако те видели да залиташ, можели да те арестуват, щото...не те знаели, дали нямало да се качиш в колата и да караш. За това като превантивна мярка те арестуват” На, ти свобода. И да махнат визите незнам дали ми се ходи пак там. Само заради ония шморцове може да отида, да ги видя.  

-         Стига с тва пиене, има туристи, които искат спокойно да си изкарат почивката. Тва почивка ли е, пияни да се разхождат всеки ден под хотела ти?

-         Ми да не ходят в Слънчев браг, ве. Да отидат в Черноморец.  В Созопол. В Китен вече не е спокойно. Сори. Ама си имат най-яката дискотека на света. Не че съм ходила във всички дискотеки, ама „Зангадор” си е перфектното място. Да дойдат в Бургас.  Кво ги бърка. Сутрин знаеш ли кво е спокойно. В 6 ч. И хора на плажа няма. И заведения и магазини, и рампа за инвалиди.  Живот.  Аве, яяя, да не мрънкат. Не е перфектно, знам. Нещата ще се променят и един ден ще са перфектни може би,  но не може да стане с вълшебна пръчица. Пазара ще оправи нещата. Мен само ме е яд на общините и на държавата. Че всичките хотели изсипват лайната си в морето. И че никой не мисли за голямото, за цялото, всеки дърпа. „Мисли като голям” – тая реклама много ме кефи. И тва ще се промени!!! Иначе, морето е толкова бистро, че направо съм изумена. Лудница е тва море ей.

Не им харесвало. Ми да си ходят като не им харесва. Оня ден говорих с една мадама – на Средиземно море. Люти от сол. Не можела да си отвори очите. Пък аз тук се кефя на лъчите под водата.  Ми тва е. В Оушъна има акули. В Австралия – отровни медуци. За Карибите, влагата, комарите, бурите, и отровните животни няма да ти говоря. Да ходят където им е кеф. Казах ли ти, миналата седмица на онова място, рая дет му викам, лежа си аз на камъните с раците. Храних ги със солети. Хи хи. А те с едната ръка държат солетата, с другата си чопкат и си хапват. И ... по едно време минава змия. Въй, аз как се шашкам. Ама нищо не правя. Замръзвам. Малка беше. Минава покрай раците. Нищо не си правят. Много яко. 4-5 рака и покрай тях минава змия. Хи хи. И после. Продължавам да се радвам аз на раците. И оная ми ти змия се връща, но вече с риба в устата. Много страшно ми стана. Аз знам, че е малка. Знам и, че водните змии са безопасни. Ама...пусти страх. Ама няма писъци, няма трепване. Не мърдам. Змията на три пъти се скрива, и на три пъти се появява изпод камъните. С рибата. Голяма лудница. Хем яко, хем страшно, хем...незнам. Беше вълнуващо. :):):)

А туристите - ако искат да идват. Аз като цяло им се кефя. Даже им помагам с англииския като не могат да се оправят. Те българите само мрънкат. Аман от тва мрънкане, ей.  

:):):):):):):)




Тагове:   море,   моето,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. ady - Затова
09.08.2007 12:22
отивам на Шкорпиловци, няма навалица, няма такива изцепки като на Сл. бряг. А ако аз бях на твое място със змията сигурно щях да преплувам морето и направо в Одеса доде да ме видиш:)))
цитирай
2. sis - хи хи
09.08.2007 12:37
Шкорпиловци - никога не съм ходила, щом ходиш за пореден път, значи ще е готино.
Има си различни места за всеки.
Весело изкарване :):):):)
цитирай
3. ady - Благодаря
09.08.2007 12:42
там е за такива, с малки деца, няма кой знае какви забавления- дискотеки и т.н, или поне нямаше миналата година.Абе, пенсионерска му работа ти казвам:)
цитирай
4. cefulesteven - :)
09.08.2007 12:44
Кефи ме това, че и най-сериозни неща разказваш с усмивка.
цитирай
5. unfineshed - Вместо коментар
09.08.2007 12:59
ще ви пусна линк към нещо, което написах преди седмица и половина!
http://unfineshed.blog.bg/viewpost.php?id=95512
цитирай
6. анонимен - аз вместо коментар ще напиша
09.08.2007 13:01
коментар
цитирай
7. unfineshed - :)
09.08.2007 13:04
:)
цитирай
8. artanis - да, солено е
09.08.2007 13:19
Адриатическо море е доста солено. Но ми хареса тази година. Според мен, българското черноморие в момента е един балон. Смятам, че ще се спука до няколко години.

поздрави:
цитирай
9. viovioi - *
09.08.2007 13:45
У нас винаги са идвали бедняците.Факт.Сега цените се поразмърдаха и те тъгуват по минали времена, когато пълнеха ваните си на Сл.Бряг с шампанско и изпадаха в луд смях като им каже някой нещо колко струва.Била съм свидетел на такава гадно-иронична сценка. Хак да им е, нема ефтино,нема лабаво. Трябва да фукат кинти яко като парцал в лабаво шише за да им е готино.Иначе да ходят на френската ривиера, където нощувката в едни хотел като "принцесс" е 150 еуро на легло.Я да си гледат работата.5 пари недавам за тия посерковци, че чак да тъгувам че неидват ми е последна мъка на сърцето...))
цитирай
10. анонимен - българска работа
09.08.2007 14:36
е това - всеки с кинти да си има хотел на морето,ми много ясно че ще са празни.има едно нещо- пазарно проучване му викат,първо се прави то, пък тогава се решава колко хиляди легла да има на Несебър и тази бройка се спазва.Така се поддържат и цени и стандарт.Другата интересна дума е ОБСЛУЖВАНЕ .Някой да е видял нещо подобно някъде по нашето черноморие.Да ми пише да отида там.
цитирай
11. анонимен - *
09.08.2007 14:44
много страшно слънце вече стана това нашето да те е страх да се изпружиш на пясъка.Цени качват пък не всяко има пари.Гледах ка си броят стотинките едни пияни чехи.Смях ви казвам.Има богати българи но те не ходят по нашето черноморие.
цитирай
12. sis - Артанис,
09.08.2007 22:33
Българско Черноморие е имало, има и ще има во веки веков.
За туризъм - незнам!

Анонимните,
мрънкате нещо а?

Viovioi,
аз не тъгувам. Аз се радвам на живота.

:):):):):)
цитирай
13. artanis - sis
10.08.2007 16:59
Не казвам, че българското черноморие ще спре да съществува. Просто очаквам много хора да загубят страшно много пари.

поздрави:
цитирай
14. sis - да ве, знам.
10.08.2007 17:10
и аз го чакам тва! ХИ хи.
То почнаха да пропадат вече - алей, дворове, огради. Кофти малко, ама дано поне хотелите да падат зимата.
Тва беше брутално от моя страна. Ама...тва е живота. За някои е кофти.

:):):):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1296043
Постинги: 103
Коментари: 1778
Гласове: 7324
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930