Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2007 10:59 - "Еее, ама тия германчета, по 2 лв. по 2 лв., представяш ли си кви пари направиха?"
Автор: sis Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13340 Коментари: 46 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 Миналото лято, с приятели ходихме до Созопол. И там видяхме една група от 4 момчета, които играеха брейк. Пуснали си музика и на пътя си играят. Бяха страхотни. Едното момче нямаше 4 годинки сигурно. Най-вероятно бяха братя. Макар че не мога да твърдя със сигурност, то всичките немци за мен си приличат. Та, потанцуваха те. Публиката ахнала, избухна на няколко път в аплодисменти. И.. Представлението свърши. Едното момче мина около тълпата с една шапка и започна да събира парите, които хората искаха да дадат. Не бяха нахални. Всеки от публиката беше свободен да се обърне и да си тръгне. Всеки от нашата компания се бръкна по 2 лв. и с широки усмивки на уста продължихме по пътя си. Тези момчета ни дадоха нещо – нещо весело, нещо красиво, нещо положително, или по-точно – едно красиво начало на вечерта ни в Созопол.

Бяхме доста озадачени от факта, че момчетата са от Германия. Някакси странно. Свикнала съм да мисля, че когато някой подаде ръка с шапка в нея – автоматично това се възприема като просия. Е не е така. Тези деца /или други улични музиканти/ са намерили начин да разпрастраняват изкуството си, да усмихват хората и да ги правят щастливи. Те  дават произведението си безплатно, подаряват ти усмивка и те оставят сам да прецениш каква цена искаш да платиш за него.  

Един приятел тогава каза: „Ама ...ние им дадохме по 2 лв., 8х2 – 16 лв., а видя ли колко много хора се бяха събрали. Представи си колко пари правят за една вечер.”

Аз: „И какъв ти е по-точно проблема? Ти получи ли удоволствие за 2 лв.? Получил си, дал си. Няма какво повече да коментираме. Ето, хак да им е на наште актьори дето само мрънкат, че пари нямало. Немците дойдоха да им подбиват пазара.” 

То не че актьорите са брейкари. Но идеята е същата. Имаше май само един театър, които пробва плащането след представлението. Не знам какво стана с тая идея обаче.

 

Та.

Незнам колко от вас разбраха или не разбраха за финансовите проблеми на Стефан Кръстев. Той предостави пощенския си адрес и се опита да продаде книгата си чрез блог.бг.

Аз го помолих да си отвори банкова сметка, защото таксите по банките са доста по-малки, а и отказвам услугите на българските пощи от доста време. Ако отидеш в неговата банката ще ти е 30 ст. независимо каква сума пари ще изпратиш.

Да, знам, че повечето от хората не вярват на писания в интернет. Чувала съм и за измами и незнам там какво още. Но всеки може да си отговри на въпроса: „За каква сума съм получил удовлетворение, че имам възможността да прочета 600-тотинте му разказа”. Всеки сам си решава.

 

Стефан Кръстев

Към Първа Инвестиционна банка
BG29 FINV 9150 1000 0223 65

/той лично не пожела да си публикува сметката, защото е решил, че ще стане прекалено комерсиален/!!!

В банката на мен  служителката ми даде и ЕГН-то му /което не смятам за професионална постътка!/. Така че всеки от вас може да го провери, ако реши.

Знам, че и аз си публикувах банковата сметка преди време. Моята идея беше друга. Мен ме оставете, аз съм си добре. Човекът в момента има нужда от помощ. /за което разказва тук/.  Той е намерил този начин да се раздава и пише всеки ден за мен, за теб и за всички! Всеки сам си решава. 
Книгата му можете да закупите така.
Ако не искате да се забърквате финансово, можете да му помогнете с един глас - ето тук.

 

Благодаря ви!!!



Тагове:   направиха,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - абе сис
01.08.2007 14:12
и аз имам нужда от помощ. Ако разкажа в постинг, ще ме подкрепиш ли?
цитирай
2. sis - :):):):)
01.08.2007 14:17
Ти се ме разсмивал няклоко пъти, така че мога да ти пратя 2 лв. :):):):)

А иначе за Стефан се опитах и други работи да направя, но не се получи.

:):):):)
цитирай
3. анонимен - ми
01.08.2007 14:31
2лв са си 2лв :)) откъдето и да ги погледнеш :)
цитирай
4. sis - да ве,
01.08.2007 14:35
дай си сметката и ще те чепря една водка.

Колко струва една водка в заведение в София? /че ми стана чудно/ Тук стигна 2 лв. по баровете от скоро.
цитирай
5. анонимен - ми де да знам :)
01.08.2007 14:39
аз алкохол ни пия.
цитирай
6. sis - :):)
01.08.2007 14:51
лошо няма :):):):)
цитирай
7. thomas - Страхотна си...
01.08.2007 16:04
С теорията, че всички германци си приличат, се доближаваш максимално до Урко от Планетата на маймуните, от когото искаха да опише как са изглеждали хората, които е видял. Неговият отговор беше: "Ами как да изглеждат - всички хора изглеждат еднакво" :-)
цитирай
8. sis - хи хи
01.08.2007 16:12
Томас, на мен коментара ти ми звучи като комплимент.
Ама съм сигурна, че не това си имал предвид. Хи хи. :):):)
/не се сещам и кой е Урко. ама звучи весело и УНИКАЛНО!!!/

:):):):):)
цитирай
9. thomas - Урко беше маймуна, един от важните герои във филма...
01.08.2007 16:19
Права си, не е редно да си помислиш, че е комплимент - по-скоро е обвинение в провинциален шовинизъм. Провинциален не в смисъл на града, в който живееш, а на приемането на България за център на вселената ;-)
цитирай
10. sis - хи хи хи
01.08.2007 16:34
Човек, виж сега.
До момента в който не опозная или не наблюдавам 2, 3 или 10 африканци или японци - на мен ми изглеждат едни и същи. Тва е. Без връзка с това кое е център на вселената - съзнанието ми не ги различава тия хора. Същото е като видиш рускиня - и я познаваш, че е от руските страни, нали?
цитирай
11. artanis - голяма работа за германците
01.08.2007 20:59
Че си приличали. Ако знаете те за българите какви неща си говорят. Иначе браво за изкуството. И аз щях да им оставя пари, ако са добри. За разказите - човекът трябва повече да си вярва, според мен. Щял да стане комерсиален - глупости. За съжаление разказите му не са по моя вкус.

И още нещо - за театъра. Театърът е възникнал на улицата. За това предлагам на оплакващите се артисти решението на краля от една английска комедия. Спират се всички държавни субсидии, сградата на театъра се дава под наем (за да се изплатят дълговете), а артистите се връщат към основата на това изкуство - уличния театър ;)

поздрави:
цитирай
12. sis - хи хи
02.08.2007 09:39
какви ги говорят германците за нас а? :):):)

трябва да се търсят начини, а не да мрънкаме :):):)
цитирай
13. анонимен - ядат червиви череши -немците де/нями хора/
02.08.2007 11:49
майната им -студена нация са и надменни, това не е гордост тяхното,а надуване!
цитирай
14. thomas - Да, много студена нация...
02.08.2007 11:58
Ти ги питаш на улицата за някакъв адрес на английски, те стоят в студа, почти не разбират английски, обаче краката им се заковават на едно място и не мърдат, докато не успеят да ти помогнат. Понеже и сами не знаят къде точно е този адрес, изчакват да мине някой, който може да знае повече, говорят си с него на немски и ти предават всичко, което са разбрали. На теб ти е неудобно как едни такива студени хора правят всичко това за теб, но те са щастливи, че са ти помогнали. И колкото и да е странно, ти не си нито телевизионна звезда, нито дългокрака блондинка, а просто мъж. Обаче те държат да ти помогнат и считат за недопустимо да си тръгнат, преди да го направят.

От същата студена нация не ме глобяват във влак, в който съм попаднал по погрешка и който вместо на летището, ме е отвел на майната си. Само защото им показвам куфарите си и те разбират, че изобщо не бих искал да съм там. Нещо повече, след това на летището същите студени гадове ме приемат за полет 34 минути преди излитането на самолета, въпреки че вече са затворили гишето. Само че са оставили една дама да ни изчака и като вижда как тичаме потни с куфарите, се обажда по един телефон и казва "тук са вече".

Бе изобщо защо не вземете да умрете от собствената си топлина, като сте толкова топли!? :-)
цитирай
15. sis - Томас,
02.08.2007 12:32
"защо не вземеТЕ да умреТЕ"
първо - не мислиш ли, че е малко грубо
и второ - множественото число от уважение ли го използваш. /аз не виждам някой друг да е казал, че са студени немците/.
цитирай
16. sis - Коментарите към този пост
02.08.2007 12:34
са поредното доказателство, че хората се хващат за една дума /или изречение/ и започват да дъвчат. !

:):):):):):)
цитирай
17. thomas - О, не мисля, че е грешно множественото число
02.08.2007 12:36
Масово е разпространено това мнение, пък и ти самата го мислиш, струва ми се :-) Както и онова, за българското гостоприемство и българското трудолюбие. О, да не забравя, и за най-красивите жени! ;-)

А към коментар 16... Мила сис, ами ти виждаш ли нещо друго, за което да се хванем в този пост?! :-) Искрено се надявам, че не очакваш това да е Стефан Кръстев. И повярвай ми, че ако никой не говори за него, то е от благоприличие.
цитирай
18. sis - Томас,
02.08.2007 12:53
не ми се струва, а категорично мога да ти кажа, че грешиш относно мен. Моето семейство е гостоприемно, аз съм трудолюбива. Толкова. Аз не деля хората и не им слагам общи определения. Физическите черти на германци, англичани, японци, китайци - са факт! И друг път съм ти казвала, но Бургас не е единственото място, където съм живяла. И имам приятели от доста други националности. Както и да е.
За българките и най-красивите жени са- спор няма. :P :):):)
За Стафан - той е поредното доказателство, че аз не деля хората на такива и онакива. Аз ги деля на - този ми е дал нещо добро, този ми е дал нещо лошо. Или по-точно - деля хората на добри и лоши /спрямо мен!, защото знам, че доброто е относително/!

:):):):):):)
цитирай
19. artanis - за германците
02.08.2007 14:39
Ако танцуват добре брейк денс: браво!
Ако правят добри коли: браво!
Ако предлагат добри финансови услуги: супер!
Ако имат развит пазар на дребно и продават на едни от най-добрите цени в Европа: браво!

Ако мислят, че си им длъжен, защото те са най-чистите и най-великите: ?!??!? (примерно някой германец от най-забитото село, който не може да прави нищо)
Ако си разказват подигравателни шеги за българи пред теб: ?!??!?

От друга страна за българите не мога да кажа и едно "браво", но все пак не трябва да се генерализира.

За писателя: Не трябва да му пука, според мен, че хората го критикуват. Факт е, че други хора го четат и биха си го купили (но може да не им се занимава да му пишат лични писма с молби да им даде номера на банковата си сметка).

приятен следобед:
цитирай
20. sis - хи хи хи
02.08.2007 14:57
Благодаря ти Артанис.
Между другото, Стефан, аз го накарах да си направи банкова сметка дори.

:):):):):)
П.П. Българите сме готини. Пък. :P :):):)
цитирай
21. thomas - @artanis
02.08.2007 16:45
1. Знам, че има и такива, които харесват Стефан Кръстев най-искрено, но има и много, които не са успели да прочетат и половин негов разказ, защото от няколко реда им замирисва на лечебно заведение - от онези, в които е популярна модата на дългите ръкави, дето се връзват отзад.

Последното мнение обаче от приличие не е прието да се споделя тук, защото из въздуха някак си се носи, че той е "с връзки" със собствениците на блог.бг и не е хубаво човек да обижда домакините. Или ако не това, то сигурно просто много хора се притесняват да признаят, че не разбират точно това изкуство, защото може неговите почитатели да ги помислят за неизискани.

2. Всички, които искат, вече са го чели или могат да го четат и сега тук, с което той е направил една икономическа безсмислица от издаването на книгата си. Поради което тъжните резултати са неизбежни.

3. Рекламирането на една книга тук аз лично считам не за скрита, ами за очебийна реклама. А за реклама по принцип се плаща. Не се сещам някоя телевизия да пуска безплатни реклами за бедните бизнесмени, а книгоиздаването е просто един бизнес.
цитирай
22. sis - Всички гении,
02.08.2007 17:08
са обявявани от обществото за луди!!!

И на мен са ми казвали често, че съм НЕНОРМАЛНА. Хи хи хи.

Томас, ти определено си нормален. Лошо няма. :)

:):):):):):)
цитирай
23. thomas - @sis
02.08.2007 17:16
Имаше един хубав виц, за който се твърдеше, че на унгарски звучал така:

Миндем медика ка, да ней миндем ка медика. Или на български се превеждало като "всяка медицинска сестра е курва, но не всяка курва е медицинска сестра".

Предполагам може да се приложи и към гениите и лудите.
цитирай
24. sis - сигурна съм че може!
02.08.2007 17:34
:):):):):)
цитирай
25. artanis - thomas, sis
02.08.2007 17:43
Признавам, че и аз съм от тези хора, които не са успели да прочетат половин разказ на писателя. За другото не знам. Просто не ми е интересно. Но искам да си купя "новата" книга на Богдан Русев.

За икономическата безсмислица. Има фенове на всякакви икономически безсмислици, а и не съм сигурен дали е точно това, защото не съм специалист по маркетинг.

За рекламата. Аз съм категорично "за" да се обсъждат продукти, книги, услуги в блога. thomas, не ми харесва как си избираш някой, който е постигнал по-малко от теб и започваш да им се подиграваш. Днес са такива, утре - никой не знае... И искрено се надявам да не си агент.

sis, гениите са хора с изключителни способности, които се раждат изключително рядко. До сега няма нито един гений, който да живее в България. Не мисля, че писателят ще бъде първият. Единственият българин, който смятам за гений е Кристо (но на него му е отнето българското гражданство).

наздраве:
цитирай
26. cefulesteven - thomas
02.08.2007 17:47
Ако не ме четеш си имаш вкус.
Няма лошо. Всеки си има. Никой от тези които ме четат не си и позволил да обсъжда вкуса ти, зачита правото ти да имаш такъв, но явно ти имаш непоносимост към вкус различен от твоя, щом прибягваш до думи изречени по обиден начин.
Не е лошо да имаш мнение, свобода е да го изразяваш, но злобата която се долавя в думите не обижда само мен и читателите ми, а и твоето мнение.
Явно недостатъчно го цениш сам.
цитирай
27. thomas - @artanisПризнавам си без бой, че ...
02.08.2007 17:54
@artanis
Признавам си без бой, че много харесвам Джеймс Бонд и даже съм си купил от amazon.co.uk цялата колекция на DVD. Надявам се това да не ме прави агент, но кой знае :-)

@cefulesteven
След като не съм чул да се оплакваш от всичките хвалебствия по свой адрес, не виждам защо сега се оплакваш от това, че има и някой, който не харесва твоето творчество. При това, уверявам те, никой друг тук не се радва на такъв медиен комфорт и право на безплатна реклама, на каквото се радваш ти. Дали изобщо това трябва да е позволено, не е моя работа, но моето усещане е, че не би трябвало да е. Ама като си направя thomas.bg, тогава ще определям правилата сам.
цитирай
28. cefulesteven - artanis
02.08.2007 18:01
Разбрах, че не ме четеш:)
Разминаваме се някъде, жалко:) Но ценя вкуса ти, така още повече ценя читателите си, които не са никак малко. Не са милиони, но милион е цифра, не означава винаги повече от няколко. Разбира се би ме зарадвала, но ме радва и тази която я има, а ако не ме радваше тази която я има, едва ли повече биха ме зарадвали и милионите.

Ценя вкуса ти. Наистина.

Защо ти отговарям? Защото с нещо в отговора ти категорично не съм съгласен, а то е, че Томас е постигнал повече:)

Ако беше го направил, не би проявил такава явна злоба към мен.

Поздрави за теб.
цитирай
29. cefulesteven - thomas
02.08.2007 18:07
Кажи ми какво значи думата: "оплакване"?
Цитирай мое изречение в отговора си към теб.
Аргументирай се къде се оплаквам и тогава аз ще цитирам много оплаквания в твоите отговори.

Нямам нищо против личното ти мнение, но като казваш кое е редно и кое не е, смяташ ли, че е редно, някой да изразява публично въпрос свързан с психическото ти здраве.

цитирай
30. thomas - @cefulesteven
02.08.2007 18:15
Нормално ми се струва да съдиш за творците по това, което създават. Не съм чул Салвадор Дали да се е оплаквал от това, че хората са го считали за луд. Нещо повече, дори и да е бил малко луд, това само е подсилвало неговия гений. Очевидно не е бил с всичкия си и Винсент ван Гог - иначе нямаше да си отреже ухото.

Не искам да те анализирам, защото няколко прочетени параграфа са недостатъчни за това, пък и нямам нужното образование, но лирическият ти герой при моите бегли 1-2 опита ми се стори меко казано обременен. Психолозите (особено Фройд) в такива случаи си позволяват да правят много повече изводи, отколкото изобщо са ми хрумнали на мен.

Пак казвам, че не виждам защо това трябва да прави творчеството ти по-лошо или по-добро от това на други автори или теб самия - по-добър или по-лош от всички останали.

Единственото, което смело заявявам, че наистина ме подразни, е използването на блог.бг за реклама и опитът за изграждане на образ на мъченик, на който трябва да се помогне. Впрочем, в България често се опитва да се прави подобен портрет на цялото изкуство - и артистите, и художниците, и музикантите - все са бедни, все държавата не им дава достатъчно пари и т.н., и т.н. И както у нас все се оплакват, така Дж. К. Роулинг закръгли милиардчето в британски лири, при това без някой изобщо да й помага.
цитирай
31. cefulesteven - thomas
02.08.2007 18:30
Първо не отговори на въпроса. Какво според теб е "оплакване" и къде се "оплаквам" от теб.

Не се учудвам, както и да е. Чел съм доста за Ван Гог и Салвадор Дали, никъде не съм прочел, че си техен близък приятел, че да знаеш дали им е било приятно или не, да ги наричат "луди" хора които отхвърлят творчеството им.

Второ: слагаш ли дистанция между лирически герой и автор на произведение.

Ако не слагаш, мисля, че проблема е в теб, не е в мен.

И накрая блог.ът е свободно пространство в което всеки може да изрази какво мисли и какво чувства.

Къде съм споменал, че ми е виновна държавата?
Не си спомням. Или аз забравям много бързо или ти си въобразяваш?

Къде съм обвинявал изобщо някого.Обърнах се към читателите си, а ти не си един от тях, така че няма какво да те дразни.
цитирай
32. artanis - прагматично
02.08.2007 18:39
cefulesteven,

Няма нищо жалко в това, че не купувам творчеството ти. Все едно да кажа: "Жалко, че не си купуваш каквото и да е от мен, но ценя вкуса ти. Наистина". За постигнатото - говоря за материалната част на нещата.

thomas,

Спокойно само, няма да ти вземат хляба от блог.бг ;) (и все пак мисля, че си леко съмнителен, но може да е от различните поколения)

приятна вечер:
цитирай
33. enjoy6 - точно в това е проблема
02.08.2007 18:58
прагматичните натури няма как да разберат посланията на Стефан Кръстев, няма лошо, в различията - ние се допълваме и ни е интересно да общуваме в този блог, но мисля, че е проява на лош вкус да се нападаме, когато нещо не разбираме.Проявете толерантност към различните хора с по-фини настройки, мисля, че няма да ви струва много "скъпо".
цитирай
34. thomas - @cefulesteven
02.08.2007 20:19
1. Ако един автор има един, и то , както казах, ЛИРИЧЕСКИ герой, трудно може да сложиш граница между него и героя му. Да, един автор може да разкаже и нещо, което е научил или видял за някой друг, може и да развие реален човек, различен от себе си, в герой. Но ако не описва себе си, ми се струва невъзможно да напише 500 разказа. Така го усещам аз.

2. Оплакваш се - това със сигурност. Четох нещо от типа на "ако четете това, значи съм изпаднал във финансов колапс" или нещо от сорта. С това, разбира се, предизвикваш чувствителни женски души да се втурнат в твоя подкрепа. Те от своя страна се оплакват от всички, които не си купуват твоите книги - от това, че не усещат "фините настройки", от това, че не подкрепят българската култура и т.н.

Нищо лошо, разбира се, но мисля, че блог.бг не е хубаво да се ползва за трибуна за рекламни призиви (защото "купете си книгата" даже не е и рекламно послание). Нейното споменаване, когато излезе, беше приятно и единствено допустимо на територията на една медиа, на която не плащаш за реклама.

И впрочем аз нямам абсолютно нищо против успеха на твоята книга, а само против партизанския начин, по който се опитваш да го постигнеш (или оставяш другите да опитват да го направят в твоя полза).

3. Не си ти казал, че ти е виновна държавата - това вече го правят разочарованите от недостатъчните ти продажби девойки, които харесват книгата.

4. Естествено, че няма как да си прочел, че съм бил приятел на Салвадор Дали и ван Гог - нали Артанис вече каза, че съм агент - следователно няма как да съм се появил в разказите за тях под истинското си име. :-)

И вземи се усмихни - ако наистина си сигурен, че това, което пишеш, е хубаво, ще успееш и няма да се вълнуваш от тези, които то не успява да запали. Пак ти казвам, че не мога да нямам мнение за автора, като чета разкази, в които се усеща първото лице и дори си представям човека от снимката от първите им няколко реда. Но не са ми проблем разказите, а партизанският маркетингов похват. Защото книгоиздаването е просто един бизнес и в него важат бизнес законите.
цитирай
35. enjoy6 - хей Томас,
02.08.2007 20:46
ще ни разплачеш с твоите напътствия, не давай акъл, ами направи нещо полезно, щом си толкова наясно с бизнеса с книгоиздаването.
Дай да му спретнем един бизнес: от Г-н Кръстев прекрасните творения, от теб издателството, а ние ще ти възвърнем вложенията-уверяваме те, наистина сме много и ще си купуваме книжките на Стефан.
Поздрави и много усмивки :)))))))))
цитирай
36. cefulesteven - thomas
02.08.2007 21:21
1. Ясно: Емилио Салгари е бил пират. Александър Дюма - мускетар. Жул Верн е летял до луната. Данте е слизал в ада, а какво да говорим за Дъглас Адамс, който си купонясна в "Ресторанта на края на вселената", по обем по тези теми са изписали далеч повече от 500 разказа.
Между другото не са 500, а над 800.

2. Пак не цитира точното оплакване, в онзи постинг просто си търсих работа. И бях прозрачен, откровен и твърде уверен за да бъде оплакване. Знам си качествата, обърнах се към читателите за да получа потвърждение и го имах. А между другото, ти, цял ден днес се оплакваш, ако толкова държиш мога да цитирам по-точно и по-коректно изреченията. В които се оплакваш.

3. Какви са политическите убеждения на читателите ми, не е нито моя, нито твоя работа. Навремето беше работа на комсомолските секретари. Нали не си някакъв съвременен техен аналог?

4. Да те попитам: Наистина ли си бил приятел на Салвадор Дали и Ван Гог? Сериозно ли си го мислиш?



цитирай
37. thomas - Селективно ще отговоря...
02.08.2007 21:30
4. Не, разбира се. А ти сериозно ли си го помисли?
3. Не видях да съм казал каквото и да е за политика. Къде го видя? Може и да не ми отговаряш.
цитирай
38. cefulesteven - 3. Впрочем, в България често се о...
02.08.2007 21:39
3. "Впрочем, в България често се опитва да се прави подобен портрет на цялото изкуство - и артистите, и художниците, и музикантите - все са бедни, все държавата не им дава достатъчно пари и т.н., и т.н."

Кого цитирам? Мисля, че цитирам теб.


4. А щом не си го мислиш сериозно, примерите ти не бяха уместни. Никак, даже.

И нямам нищо против това, че не съм ти по вкуса, но против грубият тон и злобничък тон.

Между другото един психолог може да даде далеч по-категорични отговори по него, отколкото по разказите ми.

Даже и аз мога, но съм се научил да бъда тактичен. Възпитание.

цитирай
39. thomas - Грешката е именно в това, че някой се ...
02.08.2007 21:42
Грешката е именно в това, че някой се опитва да свързва изкуството и културата с политиката и държавата! Именно тази свързаност пречи на тези дейности да са благоденстващи.
цитирай
40. cefulesteven - thomas
02.08.2007 21:45
Този някой, днес, не съм аз.
Този някой си ти. Ти намеси държавата в темата. Никой друг. Всеки може да види хронологията.

Набърка политика в тема в която нямаше нищо политическо. Също като комсомолски секретар от едно време.
цитирай
41. thomas - Повече нямам какво да кажа, пред...
02.08.2007 21:51
Повече нямам какво да кажа, предлагам и на теб същото :-)
цитирай
42. mai4ka - Четох доста внимателно. После п...
02.08.2007 22:34
Четох доста внимателно.
После писах отговор. После трих. После пак писах и пак трих...
Трудно ми е.
Виждам хора, които водят разговор за нещо, за всеки един от тях важно по различен начин.
Странно е. Как стана така че изкуството заради което беше първоначалния пост, се превърна в спор за политиката, държавата, рекламата...
Сещам се за една мисъл на Тери Гудкайнт: „ Хората са глупави! Те вярват, или в това което им се иска да бъде истина, или в това от което се страхуват, че може да бъде истина.”
Рекламата в България не е точно понятие и никой не може да каже, къде са нейните граници. Къде свършва споделянето и започва тя. Може би на някой му се искаше поста да е реклама. Може би някой се е страхувал че е. Незам...
За мен си е пост като всички останали. Електрическата крушка не прави реклама на масата и стола, но когато е тъмно тя показва къде са за да ги намерим и да се възползваме от тях. Добе е, че я има. Както е добре и че го има този пост.
цитирай
43. анонимен - Авторката
09.08.2007 00:21
обича да пие водка.
цитирай
44. sis - хи хи
09.08.2007 00:23
авторката обича да пие всичко. А рома е любимото. Водката е - за всеки.
:):):):)
цитирай
45. анонимен - Най-хубаво е
09.08.2007 00:26
човек да пие бира на големи глътки.
цитирай
46. sis - ми то е хубаво,
09.08.2007 09:55
ама мен ме боли глава после. :(

:):):):):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1298322
Постинги: 103
Коментари: 1778
Гласове: 7324
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930