Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2007 13:12 - Първи концерт. Последен със бира.
Автор: sis Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3515 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 03.07.2007 13:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Първият ми истински концерт на чуждестранна група. Събота. Manowar. Каварна.

Преди месец и два дни получих предложение. Не от вокалиста на групата, а от приятелчето ми, да ходим на концерта им. Тогава за първи път чух за съществуването на тези готини хора. Готини е доста слаба дума, защото пичовете бяха върха. Накараха ме да се чуствам като бабичка. Но въпреки това бяха СТРАХОТНИ. Чуствах е като баба по единствената причина, че умората у мен в края на концерта беше голяма. А те все още се раздаваха на сцената. Вокалистът  дори скачаше и крещеше. Имам едно съмнение как се сдобива с енегия, но това няма значение. Каквито и стимуланти да ми дадат не мога да остана жива след такова натоварване. Ето, Силвичка, на ти работа в офис. На 25 и вече си по-зле и от баба. Но да не се отклонявам.

Та. В началото бяха билетите. 31 май. По 30лв. Голяма далаверка, един ден по-късно и вече инфлацията ги беше направила 40. Кофти. За тези, които се бяха сетили чак в Каварна, че ще им трябват билети – цените вече са 50 лв, но пък  с дискче. Двама от нашата компания си взеха. Дори и на мен подариха. Диск. С 3 песни. Тва май сингъл му се казва. Тва не беше много пирфекно. Щото съгласете с мен, но  трябваше да се грижа за един диск 6 часа /без да имам чанта /. И цялата тая грижа за диска   за 3 песни. При положение, че мога да си дръпна повечето от нета и да си имам завинаги. Някакси няма логика. Но. Запази се диска. Дори сега искам  да си купя ДВД-то. Ето, вече съм им фен на тия хора. А ДВД-то най-вече май ще го заплатя заради удоволствито да слушам как изпълняват химна. И те и ние. Не, че на останалите песни ние си мълчахме. Но с химна нещата стояха по-друг начин. За песните няма какво да ви говоря. Всичките бяха върха. Аз дори на няколко от тях знаех текста. Хи хи хи. Един месец имах подготовка за този концерт. До последно не вярвах, че ще е чак пък такова удоволствие. НО ДА. MANOWAR са ВЪРХА. И това са думи на човек, който преди тяхния концерт не беше слушал метал без прекъсване повече от час. Хайде...нека да са два. Но и минутка повече не признавам.

За останалото беше...

Нас ни проверявха за фотоапарати. А защо другите бяха  с фотоапарати? А? Как стават тия неща? Е, ясно е, стават. Но как е въпросът. Аз му казвам на Момчето да си го вкарам в гащите и да го вмъкна. Той се смее. Е, после като видя всички как щракат около него не му беше толкова смешно. Ама, тва е живота.

Тоалетните и бирата!!!

Тва беше единствения проблем вечерта. Опашка за бирата, после докато я пиеш, трябва да си се наредил за тоалетната. Отказвам бирата вече. Или по-точно я отказвам за концертите.

 

Разбрах защо на Камен бряг му казват камен бряг. Ми то – само камъни ве. Бивали такова нещо. Поляна от камъни. И бодили. Брутално място. Красиво. Но не става за къмпинг. Тва от мен да го знаете. А факта, че си до морето и не можеш да го пипнеш, направо може да те накара да ...., аве, всеки различно. Мен ме изнерви достатъчно. Но въпреки това, и въпреки проблема с пишкането на момичетата, беше весело. Весело. Весело и пак ВЕСЕЛО.

 

Снимки. Няма.

 

Аве, има., но няма да са в тоя пост. А най-сигурното е, че няма да са пуснати днес. Може утре.

 

Весела ден ви желая.



Тагове:   концерт,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. aseng - Сбъркала си името на групата:).
03.07.2007 13:32
Разбирам, че си го чула наскоро, но все пак, доколкото знам, не е Menowar, а Manowar и е записана официално като най-шумната група в света:).
Аз пък искрено съжалявам, че не можах да отида, въпреки че за това получих поздравления от УНГ-лекаря си:)!
цитирай
2. sis - хи хи хи
03.07.2007 13:48
няма да съм аз, ако не сбъркам нещо.
Ще го поправя. От уважние трябва!

;):):):):)
цитирай
3. анонимен - а как пишкат там мацките?
03.07.2007 14:29
а как пишкат там мацките?
цитирай
4. aseng - Нищо, поне си го признаваш:)!
03.07.2007 14:40
А това е важно:). Хора, които не си признават грешките, има достатъчно, даже са малко повечко:)!
цитирай
5. анонимен - Когато ти станат циците
03.07.2007 17:03
големи като на оня от Manowar ще ти взема афтограф от него!
цитирай
6. анонимен - SAMOTNIQT_VOIN
03.07.2007 17:10
Не като най- шумната, а катъо групата създаваща най- високи децибели. Те създават музика- не шум. За най шумна е пбявена ако не се лъжа Напалдет- тея не мгоа и да ги слушам. А Manowar ми е любимата група...за съжаление ме деляха 5 хиляди километра...направо съм болен от пропуска...
цитирай
7. nio - Сис, направо си ги разбила тия ан...
03.07.2007 18:35
Сис,направо си ги разбила тия анонимните.От кога ги публикува ония снимки,пък явно още те сънуват:-)

Поздрави
цитирай
8. sis - хи хи
03.07.2007 22:31
те, анонимните винаги са били на ниво.
Нека се радват децата.

Хи хи. Ей сега как ще ми се ядосат.

Усмивки за теб Нио. И за всички, които се радват :):):):):):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1298673
Постинги: 103
Коментари: 1778
Гласове: 7324
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930