Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2007 15:30 - /минало - 18.11.2006 г./ За страха, в който ТРЯБВА да живеем.
Автор: sis Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5811 Коментари: 18 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Ще си слагаме желязна врата на блока. Защо? Защото светът е кофти, убийствата са много, и наркоманите постоянно висят по стълбите.
Така ли е в действителност?
НЕ
Та...майка ми и баща ми са домоуправители на блока и те решиха да я слагат тая врата. Защо? Някой им бил казал, че имало наркомани в блока. Чистачката била намирала спринцовки един-два пъти..., преди...известно време. ОК.
НО...., аз от 2 години се прибирам през вечер след 12 часа. /0 часа/. Прибирала съм се в 1, в 2 и в 3 часа. Сестра и брат ми също. И това не само събота и неделя. Всеки ден. Никога не съм виждала наркомани или странни хора в блока. Да. Може да е имало спринцовки. Но ние си имаме наркоманчета в блока., а те сигурно имат приятели. Нормално.
Но не. Ние сега ще слагаме желязна врата на входа. Имаме желязна врата на етажа. Имаме си и входна врата. Писна ми. Не искам толкова решетки и прегради и ключове. Като някой Свети Петър ще ходя  и ще отключвам.
И това защо? Защото 9-годишно момче убило, ми..убило, майка изхвълила детето си на боклука. Ми добре. Такива неща са се случвали винаги. ВИНАГИ. Но сега те са във всеки дом. Във съзнанието на хората. Защото психозата е важна. ХОРАТА ТРЯБВА ДА ГИ Е СТРАХ!!!
Живея в прословутия /Слави вчера пак цитира квартала ни, като някое гето/ Меден рудник. Кварталчето си е супер. Гледките, които можеш да видиш от там, са най-готините, от където и да е в града. Да, има доста селяни, но те вече са навсякъде, че и в домовете ви ако щете /пуснете си Биг Брадър -селяните са навсякъде/. Та..кварталът си е спокоен. Убииства почти не стават. Блокът ми е до 3 денонощни магазина, до 4-то районно,  до 10-тина кафета, някой от които почти денонощни. И се прибирам в 3 часа. Сама. И? Само от кучетата малко ме е страх, ама и те ме познават вече и не ги е страх от мен /преди ме лаеха, щото ги е страх милите/.
НО не. Ние ще имаме желязна врата. Защото е страшно! 
Ох, полудявам като се сетя. Тия дни ще я монтират. Всичко това и на милите родители съм го казвала, но тях вече ги е страх и не искат да ме чуят. 

Един приятел ми разправя, как даскала им обяснавял защо е започнало изграждането на Интернет мрещата. От СТРАХ. Защото в щатите се страхували, че ако падне ядрена бомба и нямало да имат връзка с всички служби между отделните щати. Незнам дали е вярно. ...все пак..страха май води до прогрес!



Тагове:   минало,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - разумно решение!
20.04.2007 15:56
не само от наркоманите, но и от крадците също.Това е една добра мярка.По света имат хората портиери , и няма такова нещо широко отворена врата?
цитирай
2. baraboshi - ми така е
20.04.2007 16:11
по принцип съм съгласна с теб...ама "по принцип".обаче нас ни обраха.влизали са в дома ни.посред бял!!! ден.материалните загуби едно настрана.но да видиш личните си вещи,дрехи пипани и мачкани от чужди ръце-бррр.разумът ми говори,че и да не се беше развалила ключалката на входната врата на блока,пак можеше да се случи,нооо инстинктите като се задействат и почваш да се заключваш и барикадираш.....аз също съм за портиери!
цитирай
3. sis - аз пък искам широко отворена врата!
20.04.2007 16:12
Хората си слагат портиери - щото се надуват.
Иначе има едни други хора, които не си заключват вратите и нямат огради.
:):):):):)
цитирай
4. sis - baraboshi,
20.04.2007 16:20
имали сте врата на блока и пак са ви обрали!
Съжалявам за което. И е разбираемо - инстинктите се задействат.
Но родителите ми....аз точно това исках да подчертая - ТЕ НЕ СА ВИЖДАЛИ НАРКОМАНИ, и НЕ СА ЧУВАЛИ ЗА ОБИРИ В БЛОКА. Чуват/гледат какво става по света и се страхуват за децата си. Но тези неща са ставали, стават, и ще стават. Тук и навсякъде!
цитирай
5. анонимен - Откраднат и побалгарен материал !!!! ОТКРАДНАТ!
20.04.2007 16:28
получих го преди година от американска приятелка...малко изменено, но горе долу това си е...натакмен чужд материал, уфффффф
цитирай
6. sis - :):):)
20.04.2007 16:35
Този материал съм го писала миналата година - написала съм кога. Имах друг блог. Имам и приятели в САЩ, които ми следят блога. Но не съм го откраднала.

И не ми уф-кай, щот ще те изтрия!
цитирай
7. sis - да ве :):):)
20.04.2007 17:17
И в интерес на истината ми харесва. Боядисаха входа, по-свежо е и по-чисто. :):):) Само дето ключовете малко ме изнервяха, ама свикнах вече. :):):):)

а ти що накрая прочете "минало" - то в началото е ве човек :P

:):):):):):)
цитирай
8. sis - е, ми...
20.04.2007 17:44
:):):):):):):):)
цитирай
9. voiceofglass - ave
20.04.2007 18:37
kat nqma narkomani ne pikaqt li vuv asansiora naprimer ?
цитирай
10. angar - Правилно, но недостатъчно!
20.04.2007 19:12
Крадците не крадат всеки ден, но ти всякога се пази! Освен това те не крадат откъдето има много, а откъдето са немарливи. Всеки трябва да има и желязна врата на апартамента си. Иначе е много страшна гледка да влезеш в апартамента си и да го видиш ограбен и разхвърлян! А който не вземе мерки, по-рано или по-късно това ще му се случи!
Те не копаят, не орат - с това си вадят хляба! Движат се навсякъде и непрекъснато сканират. Защото вместо борба с престъпниците, обществото ни е възприело тактиката да се охранява всеки отделен обект, всеки магазин, всеки дом, всяко дете.
И които чакат да чуят за обир в блока си, непременно ще го чуят! Защото за обири в други блокове няма начин да не са чували, нали? А заиграе ли мечката у комшията...
цитирай
11. анонимен - Бати ужаса, защо сама в 3 часа? Това ...
20.04.2007 20:51
Бати ужаса, защо сама в 3 часа? Това тия вашите бургаски гаджета хич не са кавалери, да знаеш, само кефа си гледат и далаверата, свиди им се адски да се бръкнат дори и за едно такси! Гадни копелета...
цитирай
12. анонимен - hahahahahahahaha
20.04.2007 22:03
ko staaaaaaaaaaaaaaa eeeeeeeeeeeeeeeeee
цитирай
13. sis - анонимен 13,
21.04.2007 10:32
щот не ме страх!
цитирай
14. sis - voiceofglass,
21.04.2007 10:34
те и децата пикаят :):):)

angar, крадци има навсякъде - да. Ако решат да те оберат, ще те оберат. И СОТ и МОТ и каквато и решетка да имаш...

:):):):)
цитирай
15. анонимен - Не те е страх, така е! Но некак не е ...
21.04.2007 16:20
Не те е страх, така е! Но некак не е кавалерски да си пущиш мацето само самичко да си се прибира по нощите, може случка да му се случи некаква, в това число и с еротичен нюанс!
цитирай
16. sis - Нема да се плашиш
21.04.2007 16:59
справям се доста добре с нощните "сладури"!

:):):):):):)
цитирай
17. анонимен - Щом казваш. . . но има и ромски банди!
21.04.2007 17:14
Щом казваш...но има и ромски банди!
цитирай
18. angar - Не е така, Sis!
21.04.2007 19:22
Има крадци и крадци! Повтарям пословицата: крадците крадат не оттам, където има много, а оттам, където са немарливи! В нашия вход не остана апартамент необран - от тези които бяха с обикновени врати и без СОТ. И после пак се опитваха някъде, но включването на СОТ-а ги изплаши.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1294389
Постинги: 103
Коментари: 1778
Гласове: 7324
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031