Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2007 14:46 - /минало - 23.08.2006 г./ Не искам екзотични острови, искам си нашето Черно море!
Автор: sis Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3658 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 12.03.2007 15:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Тая събота и неделя открихме едно място от нашето черноморие - най-красивото място, което съм виждала! Имах чуството, че съм попаднала в Рая. Незнам с какво го бях заслужила, но фактът беше, че бях в Рая.
Заведе ни един приятел. Скали в морето. Най-високите скали, които съм виждала, и най-големите дълбочини на морето, които са в непосредствена близост със земята. Нямам идея колко беше дълбоко. Гмуркахме се, но никой не успя да види дъното. Слънцето светеше със най-силните си лъчи. А как само се виждаха тия лъчи във водата. Всеки лъч се виждаше - сам, единствен и в същото време е заедно с всички други лъчи. Невероятно красива гледка.
Момчетата, с които бях там, веднага отидоха да скачат от скалите. За мен беше доста височко  и аз реших да си сложа маската и шнорхела и да гледам - лъчите на слънцето..., и всичко, което е там....в морето. В моето море! В най-красивото и  най-безопасното море. Когато влязох във водата и не можех да си затворя устата си. Просто ахнах. Е, трябваше да я затворя, защото все пък съм във водата, но бях толкова изумена..... Рибки, рибки и пак рибки - сиви, бели, червени, оранжеви, малки, големи, раци - малки, по-малки, големи, всякакви, скаридки, водорасли, миди - всички те светеха на слънцето и образуваха най-голямата жива екосистема, която някога съм виждала на живо. Не мога да го опиша с думи. Беше просто красиво и истинко.  И нямаше медузи., което най-много ме радваше - средата на август и нямаше медузи. Тва си заслужаваше да празнуваш. На втория ден - докато се  бях отпуснала в морето. Аз мога просто да застана във водата и да се отпусна, без да се движа, просто да се оставя да ме носи морето. Гледах как момчетата скачат. Как се преборват със страха, как скачат и се радват. И си стоя аз в морето и........как само прегърнах една медуза, ама..няправо си я прегърнах. Тя от страх си посна отровата и целите ми гърди започнаха да парят. Почуствах се неприятно. Почуствах се и като враг на тази медуза. Не й се разсърдих, тя просто се страхуваше и се защити. Болката беше доста голяма., и доста продължителна /почти 24 часа/. Но тази болка е нищо, в сравнение с красотата, която имах възможността да видя. И сладката мисъл, че нашето море е толкова безопасно. Да..., има животни, които могат да ти причинят болка, или..раче ще те ухапе, или медуза ще те парне, има и дракони, които могат да парализират ръката ти за минути. Но всичко това е безопасно за живота ти. Няма животно в морето, което може да те убие. За това, аз наричам нашето море - рай. Защото всичко е в хармония. А за тези, които не знаят - нашето море е и най-малко солено. Това е едно от малкото морета, в които можеш да си отвориш очите и просто..да гледаш.
Пожелавам на всеки да може да се докосне и види това, което видях аз!

П.П. И нека никой не си изхвърля боклуците в морето, или където и да било. Живейте в хармония с прородата и бъдете щастливи.


Тагове:   море,   нашето,   минало,   острови,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. sis - :):):)
12.03.2007 15:06
И аз те прегръщам. :):):)
цитирай
2. bibeto - Върна ме на плажа, благодаря!
12.03.2007 15:09
Сетих се колко хубаво беше вечер до палатката да си бърборим за звездите, пиейки мента със сода и много лимон.

Благодаря!
цитирай
3. sis - оо, мента със сода :):):)
12.03.2007 15:11
със спрайт, с мляко, или просто с лед
за лятото е перфектно :):):)
цитирай
4. bibeto - :-)))
12.03.2007 15:13
дам..пак ми се приходи...
цитирай
5. thomas - За опазването на природата...
12.03.2007 15:33
За опазването на природата около нас чиста и за минимизиране на нашата намеса в нея - с тебе съм. За това колко е хубаво нашето море - малко обикновено е, но си е хубаво и най-важното е, че си БЕШЕ наше. Жалко, че вече не е, все повече няма да е и скоро не се очертава да бъде отново. Сигурно не и в този живот ;-)

Но за това, че има много по-красиви места - повярвай ми, ако не си ги виждала сама. Не по-малко безопасни от нашето море, с много по-красиви животни и много по-красиви цветове. Остава само въпросът дали това, че всички са по-солени от нашето, е позитивно или негативно. За мен лично по-екстремното съдържание на сол е приятна екстра, нищо че от нея може и да ти люти на очите не защото ги отваряш под вода, ами като си ги забършеш вече на брега.
цитирай
6. sis - Томас,
12.03.2007 15:45
Може би си прав. Сигурна съм, че има много места. Това го бях писала преди. Сега само си прехвърлям постовете. Не вярвах, че ще го пуснат в "избрани". Не ми се подхващат пак спорове.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1296235
Постинги: 103
Коментари: 1778
Гласове: 7324
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930