Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2007 13:07 - Благодаря на Държавата България!!!
Автор: sis Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2555 Коментари: 2 Гласове:
0



Когато съм била душа....някъде там из пространството, предполагам  за което, съм си избрала да се родя на място, чиято природа е едно от най-красивите и безопасни места на цялата планета.
Та, избрала съм си семейството и по-точно жената, която да ме роди. За да се появя в тяло на бял свят са помогнали някакви хора, които получали заплата от Държавата за да помагат на хората. Държавата е била тази, която е построила сградата, в която да се родя, а не да попадна сред треви и студен въздух. Е, аз съм се родила през лятото, но можеше и да е студено. Пък..друго си е да те повият в пелени и да те измият от кръвта. Та дали ме после на мама, жената, която трябвало да ме гледа. Е, акушерките първо ме объркали, та ме дали на една циганка. Но.. хора са, бъркат понякога, нормално е. Но...то е било за хубаво...щото циганката имала повече кърма от мама и ме нахранила добре, пък...то аз едно голямо бебе съм била – 4 кила и половина, а после се оправили нещата, всяка с бебето си. Та за тези неща -  Благодаря на Държавата! На мама и на тати също!  Но...те можеха да ме гледат и в гората, а Държавата...тя вече е друго нещо. Някой е организирал нещата.

След това съм си живала мирно и кротко, хапвала съм си добре. Татко ни носеше шоколади, мама ни правеше питки и торти. Супер живот както се казва. На 3 годиники съм се разболяла, завели ме пак в болницата..., оная дето Държавата я е построила, и онези хора – докторите са ме излекували. И аз съм продължила да си живея щастливо. Ходила съм на училище. Училището и то построено от Държавата. За което й Благадаря. А там. Там едни хора, на които Държавата плащала – те пък ме научили да пиша. Щото..аз можех да смятам и чета преди да отида при тях, но...те пък ме научиха да пиша букви и числа, а в следващите години и на много по-сложни неща като какво е биология, география, какво е „Питагорова теорема” и други и други неща. Завържих си началното, основното и следното образование. Благодаря на Държавата!

През това време тренирах един спорт – хандбал. За тези, които не знаят какво е това – като футбол, само че с ръце. Общината, която е част от държавата беше построила една зала – голяма. Там тренирахме. Развих двигателната си култура, станах дисциплинирана и издръжлива. Дисциплината дойде...не от залата, а от треньора ми. Но..пък и неговата заплата идваше от държавата. За което Благодаря пак на Държавата. И на треньор си – заради личните му качества, щото...има и треньори, които само си взимат заплатата.

В следното образование научих англииски език. Там едни хора – пак на заплата при Държавата, искаха да ни научит на много неща, не само на англииски. Там научих машинопис, 3 вида хор`а, законите на икономиката, на физиката и химията, на математиката, научих се да разсъждавам,  научих се да уча!!! Благодаря на Държавата, и на всичките си преподаватели!!!

След това започнах да следвам в университет. Той пак е построен от Държавата. Но понеже постоянно разходите се вдигаха – трябваше ремонти да се правят, повече консумативи да се купуват, компютри, помагала...та трябваше да плащаме по 85 лв –такса...за тези неща. Е, ми няма как – но 85лв за 4 месеца са нищо. Приеха ме на общежие в този град. Те пак бяха направени от държавата. За което й Благодаря!!!

В университета научих много неща. Сега имам професия, с която си изкарвам прехраната, с която взимам парички и си купувам разни неща. От къде си ги купувам ли? – ми от магазините, а пък те...магазините – някои от тях са направени от държвата, други са построени от хората, които са като мен – научили се да пишат и четат, да смятат, да творят – докато държавата, мама и тати са ги гледали 20 години.

 

Благодаря още на Държавата България, че ми разрешава да ходя на морето безплатно. Нали знаете, че морето е държавна собственост и право за ползване има всеки български гражданин. Е, някакви нахални хора си заградиха част от него /собственика на комплеска на Дюни напримар/, но...сега ги хванаха и ще им се карат. А пък..едни други и те се опитват да строят и да ми преграждат пътя...до едни скали, но...аз ще ходя с камерата и със закона в ръка това лято, та...да видим какво ще стане.

 

Благодарение на Държавата България съм имала възможност да ходя из страните в Европа, в САЩ, защото България има споразумения с тия страни да се разхождаме...и да разглеждаме там...какво става. Е, не всеки може да ходи, трябва да се изпълнят някакви изисквания, но...на мен ми беше разрешено, защото съм българка и нямаше съмнения, че ще проституирам там.  Тук Благодаря на Държавата! И на спонсорите на отбора! И на татко /за разходката до Щатите, ама..то тва неговото беше инвестиция, щото си му варнах паричтите, та...и подаръци донесох JJJ/.

 

Държавата ми е дала много и понеже още не съм й се изплатила искам поне да й БЛАГОДАРЯ! 
Ако има нещо, което съм пропуснала, моля да бъда извинена, но и за това - Благодаря!
 
А вие?

 

 

П.П. За всички, които ще кажат, че баща ми и майка ми са плащали данъци, следователно са плащали за всичко това, искам да попитам – нали и те са ползвали същите неща. Кое е първото – яйцето или кокошката?

 

 



Тагове:   България,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. nakom - правилно сис индъстрис
21.02.2007 20:27
чакай да ти лепна едно вотче.ще има постинг посветен на теб - i promise ;-)
цитирай
2. sis - хе хе
21.02.2007 21:30
ще чакам.
Обещаното си го търся като завещано :):):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1296220
Постинги: 103
Коментари: 1778
Гласове: 7324
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930